Audimaaan Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hei,jeg har allerede justerbart understell fra kw jeg,ellers hadde jeg nok vært inntresert :thumb Fornøyd med 330`n da? Har du lyst på et FK Highsport 30-70 mm senkesett kanskje? stivt og godt. brukt bare et par mnd ca. . :) Montert på av han som hadde 2001 modell 330 Ci'en min før men litt for stivt og sånn for meg. Fjærene foran er i motorsykkel fjær size. Hansemann Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heo1977 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 heisann! Joda, jeg er jo ganske fornøyd jeg. Det er en ting jeg er litt misførnøyd med nå da, den har lett for å koble inn antisleng/antispinn ved lett akselrasjon nå når jeg fikk på piggdekkene, tror ikke det er helt riktig det der. I svinger også syns jeg den er veldig rask å koble inn.. -Der vet jeg av erfaring at den blir tullete når spissingen er feil men nå er den nyjustert da. . Når jeg kjøpte den lå den på konstant i sving helt til jeg fikk tatt firehjuls justering på den. Det er bra drag i den da! Har jo hatt gammel S4 med snart dobbelt så mange hester men bunndraget matcher audien selvfølgelig ikke ihvertfall. Har M-tech fjærsett nå jeg. Er endel dårlige veier her så det funker bedre enn FK.. ;) Siter '00 Mitsubishi Lancer Evolution 6 TME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Da har jeg fått på sommerhjula...happyhappy Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 utrolig digg kjerre du har!! have fun with it =) men hvor mye hk? Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Er orginalt 231hk. Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ho Ho høres morro ut! sykt pen bil :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Takk for det,er veldig fornøyd med den :hondakick Hoho Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Da har jeg solgt bmw`n og kjøpt meg 2003 audi s3 istede:driving Bilder kommer etterhvert... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg