DiscoLars Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Jeg holder ikke følge bortover Nylende, hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 du får stramme stikken mer da vetø ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiscoLars Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hehe - jeg prøver ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird-468 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Inge på gpv? kan ikke huske at han har sitti på hos meg, men hvis det er han så jobber jeg sammen med han. Har vel brent litt gummi der he he Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 han ja... var sikker på at han sa han hadde sitti på jeg!? menkan godt hende jeg tar feil? (var i våres eller no?) ser vel ikke mye til han om dagen?? sliter litt med og gå! :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird-468 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er ikke sikker selv jeg :D Han sliter litt nå ja. Får håpe han kommer seg på beina igjen snart Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Syns det var lite vest-telemarkinger her! Kom igjen da (selv om dere er sjenert) Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hehe... vest og nord var det tynt av...må mange inn nå! vi skal lage treff til slutt for våren! :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Keng -> civic coupe vtec med turbo -> Porsgrunn ;) Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 fler fler fler :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg bor i Skien, men dere ser meg ikke på veien for en liten stund.. opp pussing Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Burde være mulig å få til en bra cruising til våren nå. Begynner jo å bli noen folk... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Mazda 323F 1990modell. Porsgrunn her;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 er det ikke noen som greier og få overtalt polti eller hvem det nå er som må overtales til og få til et street legal her i grenland da?? stiller ivertfall til og kjøre jeg! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 er det ikke noen som greier og få overtalt polti eller hvem det nå er som må overtales til og få til et street legal her i grenland da?? stiller ivertfall til og kjøre jeg! :-) Alt er mulig, men for å ha ett streetlegal kreves det folk som er godkjent av nmk osv... men hadde vært morro, jeg hadde stilt med engang ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg