m0lidir Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 joda, sitter her å kjeder meg, tenkte jeg kunne leite etter litt kjentfolk på medlemslista men kan jo ikke sortere etter sted en bor osv. tenke da, av telemarks folk som ser detta, poppe opp et bilde av kjærra, si hvor du bor.. så vis noen tar seg en tur i ein telemarks by i nærheten, kan folk møte på andre hehe.. er jo en idiotisk stor gal gjeng dette som henger på forumet som prater sammen så hvorfor ikke slå av en prat når en er på veien også! :D (er bare å sende bilde av bilen på pm te meg eller mail så skal jeg hoste det opp,, vis "du" ikke klarer det selv) ps. bilde å driten finner jeg tilbake til, skal bare få ei lang liste, så legge til bilde etteråpå, formye bry og gjøre det en etter en :P Kragerø: 10 -Molidir, mercedes 190e -Nissanboy, nissan primera gt -Mr.Mag, Nissan 200sx -Azzido, Honda Integra Type R -Nissmann, Mazda 323lx "wannabesleeper" -golfstraff, mercedes 230 -LunarG, Subaru Impreza GT Special -Gspott, Honda Civic Coupe -rad3on, Honda crx/ford granada -CalibraFyr, Opel calibra turbo Haukeli: 1 -sons of haukeli, Nissan primera p11 Skien: 10 -Propellue, Volvo 144 -Kebab gud, BMW 318i -Precious, Opel Kadett C Sedan -DiscoLars, sort mini -mpower, Mazda 323 Gtr -extrah, Honda Integra Type R -Luudedude, Honda accord type r -Hovik, Toyota Mr2 -Aj82, Toyota Celica T23 -Peer, Bmw 320i Langesund: 3 -Olsen nissan, opel kadett b -Chrisdude, Passat -TropiX, Audi A4 Notodden: 2 -Kjasse, Opel omega -DeeLuxe, Audi A6 Avant/vw beetle 57modell Porsgrunn: 4 -Ford4fun, Audi A3 S-line -Gou, Opel senator -Keng, Honda civic coupe -RuuDpus, Mazda 323F Seljord: 1 -Mac, Nissan primera p10 -antall: 31stk :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Telemark her nærmere bestemt Haukeli (grønn primera p11) Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 er av og til i telemark med scooteren da:)( kult å truffet noen på en av turene våre) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Mørkeblå Volvo 144 Skien ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 gammel opel kadett b... men ser den ikke på veien før om et parr år.:D:D Langesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Notodden. Opel omega Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Notodden. Opel omega En svart en? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Langesund, Passat Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 først og oppvokst i skien men bor i sandefjord skal muligens tilbake til skien snart Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 1998 Primera GT, Kragerø :driving :D Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 En svart en? Nei er nok en rød stv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Bra du tok opp dette! men vi må da vell være flere her? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mag. Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Enda en fra Kragerø her. hellothere Men parkerte go-bilen for vinteren i dag... Kjører 200 sx. og i vinter: 505 gti... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Pleier ikke disse postene være i Media delen? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Pleier ikke disse postene være i Media delen? hakke pepp.. er jo litt offtopic, men er jo litt opplysning, men gidder ikke bli grisa av mods pga å ha plasert den feil :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg