Gå til innhold

Sub forsterker.

Ranger emnet

suzukiTS

Anbefalte innlegg

Har tenkt å prøve detta her:

Forsterker

Subb. 2stk

Etter omtalene på sub`n, virker de veldig bra. Jeg skal ha mest mulig bass og så høyt som mulig :D

Noen som har peiling?

Bassene: tja.

Men med den forsterkeren; glem det!

Dette er billige ting, men jeg tipper at det låter deretter.

Forsterkeren yter 2x180watt og det er for lite!

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amrikanske merker er ikke kjent for og tåle mest, men en kompis av meg har to av disse lanzar elementene og han er ikke snill på lyden og de holder utrolig godt.. Lanzar heritage

Og denne forsterkeren er et billigmerke, men fy for et trykk den leverer til prisen. og man har 1 års garanti på den.Pyle PLA forsterker

Dette kommer tilsammen på 4500,- :afro 600 mindre en det andre du tittet på.

SO LONG 520i

RIP Fiesta

Vectra A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amrikanske merker er ikke kjent for og tåle mest, men en kompis av meg har to av disse lanzar elementene og han er ikke snill på lyden og de holder utrolig godt.. Lanzar heritage

Og denne forsterkeren er et billigmerke, men fy for et trykk den leverer til prisen. og man har 1 års garanti på den.Pyle PLA forsterker

Så greit ut detta.

De som jeg så på koster 2999Kr i Pakke . Det er billigere enn å kjøpe løst.

Har en pioneer 3000W sub, Skal få tak i forsterker til den. men kunne tenkt meg to 12". Får heller se om jeg kjøper en til. Forsterker til den suben koster 7000Kr. Men kan få skaffa til halve prisen. Blir nok det i stedet. :D

---------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, i følge norsk kjøpslov er det 2 år uansett hva som står der :)

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, i følge norsk kjøpslov er det 2 år uansett hva som står der :)

FEIL!

Garanti er det importøren som stiller.

Det er produsenten som bestemmer hvor lang garanti-tid det skal være på et produkt.

I enkelte tilfeller kan garanti-tiden bestemmes av importøren.

Kjøpsloven sier at en har 5 års reklamasjonsrett!

Her er det begrensninger for det produktet det gjelder, som går f. eks. på hvor lang levetid de regner på produktet.

Lovdata er en fin side.

Det finnes noen tråder på forumet her fra tidligere.

"Søk og du skal finne!"

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEIL!

Garanti er det importøren som stiller.

Det er produsenten som bestemmer hvor lang garanti-tid det skal være på et produkt.

I enkelte tilfeller kan garanti-tiden bestemmes av importøren.

Kjøpsloven sier at en har 5 års reklamasjonsrett!

Her er det begrensninger for det produktet det gjelder, som går f. eks. på hvor lang levetid de regner på produktet.

Lovdata er en fin side.

Det finnes noen tråder på forumet her fra tidligere.

"Søk og du skal finne!"

Mvh

Pål

Det var da rart, sier da hele tiden det på f.eks tv 2 hjelper deg at man har 5 års garanti mot at produktet skal bli ødelagt ved normalt bruk, dette er fordi at slikt utstyr er forventet og leve så lenge. Det er opp til selgeren og bevise at kjøperen har brukt produktet på feil måte.

Kan hende jeg tar feil, har vært innpå lovdata og der var det en håpløs søkefunksjon som ikke fungerte for min del, har du link til loven som omhandler dette?

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tror denne vil funke bra denne ?

Forsterkeren har 1x1800w rms i 2Ohm. Spørs vel hvor mange av dem som virker da :wonder hehe.

Trur nok den forsterkern blir hakket for liten!

Hadde du kunnet lasta den ned i 1 ohm, så hadde det gått greit.(ca1300watt rms), men i 2 ohm er den nok ikke mere enn 600-700 watt rms.

Den er oppgitt i (amerikanske watt) og de er en del overdrevet!!

Har testa den forsterkern mye, så jeg hvet at den ikke er på mer enn det

jeg har notert m'm

Men det er en kraftig og strømsterk forsterker!!

Men skulle helst a vært lasta ned i 1 ohm for å få ut maks av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok den forsterkern blir hakket for liten!

Hadde du kunnet lasta den ned i 1 ohm, så hadde det gått greit.(ca1300watt rms), men i 2 ohm er den nok ikke mere enn 600-700 watt rms.

Den er oppgitt i (amerikanske watt) og de er en del overdrevet!!

Har testa den forsterkern mye, så jeg hvet at den ikke er på mer enn det

jeg har notert m'm

Men det er en kraftig og strømsterk forsterker!!

Men skulle helst a vært lasta ned i 1 ohm for å få ut maks av den...

Helt enig jeg har den forsterkeren selv, kvalitets messig og kraft messig er det en VELDIG god forsterker for pengene og den spiller absolut best på 3 x 12" da gir den enormt trykk.

en kompis av meg kjørte to stk av den forsterkeren (de har egen brokoblings tilsluttning med telefonkabel) og kjørte 3 stk av den største pioneeren til 5000 kroner og det rabla jo så det holdt...

SO LONG 520i

RIP Fiesta

Vectra A

Lenke til kommentar
Del på andre sider