quack Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Er så lenge siden jeg har hørt noen bra vitser nå, men her må det da være mange som har en og annen på lager! Dette er den beste vitsen jeg kommer på i farta, og det sier vel nok.. :rolleyes: Hva kaller man en vestlending som ikke liker epler? En eplenektar. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hva heter gynekologen på Island da? Fittur Tittur! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hva er du hvis du stikker pikken i ræva på biskop Rosemarie? Bakerst i Køhn! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hva heter den blodigste personen i Kina? Tamp Ong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hørt om hun som var så fisefin at mens hun knulla skrek hun ut "åååhhh giiid av meg, nå tror jeg det spaserer for meg" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Helsedirektoratets advasler på tobakkspakken er velkjente, men er det ikke på høy tid at det kommer tilsvarende advarsler på alkoholholdig drikke..? ADVARSEL: Inntak av alkohol kan medføre at du lurer på hvor faen det ble av BH`en, trusen, boxershortsen....... ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du hvisker mens du slett ikke gjør det! ADVARSEL: Inntak av alkohol er sterkt medvirkende årsak til at man danser som en klovn! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å fortelle dine venner igjen og igjen at du er glad i dem! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan føre til at du tror du kan synge! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at gamle flammer ønsker desperat at du vil ringe dem klokken fire på natten! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du kan føre en samtale med medlemmer av det motsatte kjønn uten å spytte på dem! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan være sterkt medvirkende årsak til skrubbsår i pannen, på knærne og i korsryggen! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan medføre illusjoner om at du er smartere, raskere, og penere enn folk flest! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at folk ler med deg -mens det de gjør er å le av deg! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan medføre graviditet.......! Noen som kjenner seg igjen......? :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by Karlsen Helsedirektoratets advasler på tobakkspakken er velkjente, men er det ikke på høy tid at det kommer tilsvarende advarsler på alkoholholdig drikke..? ADVARSEL: Inntak av alkohol kan medføre at du lurer på hvor faen det ble av BH`en, trusen, boxershortsen....... ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du hvisker mens du slett ikke gjør det! ADVARSEL: Inntak av alkohol er sterkt medvirkende årsak til at man danser som en klovn! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å fortelle dine venner igjen og igjen at du er glad i dem! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan føre til at du tror du kan synge! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at gamle flammer ønsker desperat at du vil ringe dem klokken fire på natten! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du kan føre en samtale med medlemmer av det motsatte kjønn uten å spytte på dem! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan være sterkt medvirkende årsak til skrubbsår i pannen, på knærne og i korsryggen! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan medføre illusjoner om at du er smartere, raskere, og penere enn folk flest! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan få deg til å tro at folk ler med deg -mens det de gjør er å le av deg! ADVARSEL: Inntak av alkohol kan medføre graviditet.......! Noen som kjenner seg igjen......? :D Ikke morsomt. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Godt å vite at jeg ikke var aleine da! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg