Ras-Andre Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Okay.. nå har jeg searcha litt.. og ingen ser ut til å ha hørt no særlig om bilen min.. så da tenkte jeg sku legge ut litt info og høre om noen hadde no peil på åssen bil det er og slikt.. Bilen er en 91modell Opel Kadett 1.8 i (hvertfall i følge vognkortet) LS står det på sia.. gud veit hva det står for.. hvertfall ikke jeg.. All info taes imot med takk.. Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Åssen bil det er? Det er en kadett e som det står i signaturen din. Lurer du på? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 assa.. folk skjønner ikke hvordan Kadett E det er da.. for å si det sånn.. Var på BilXtra i går.. skulle kikke på priser på luft filter, og de fant ikke noe 1.8i.. som ikke er Gsi.. Jeg bare lurer litt på om noen har no peiling på hvorfor det er sånn..? og hva står den LS for..? Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hmm. Det var rart. Prøv å google litt så kanskje du finner det. LS står kanskje for luxus eller noe.? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hehe.. **kikker på bilen** Tviler..:P Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Må være noen andre som kan svare på det her??? Er jo mange som kjører kadett e som sikkert vet en del om de bila. Send pm til noen kanskje?. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 kan nesten virke som din er ombygd til 1,8. Såvidt meg bekjent var det vel kun GSi-utgaven som ble levert med 1,8i Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 kan nesten virke som din er ombygd til 1,8. Såvidt meg bekjent var det vel kun GSi-utgaven som ble levert med 1,8i GT'n ble også levert med 1,8i.. dette er vel egentlig en identisk motor i utseende som gsi'n, men den har litt mindre hester.. Ascona C har vel samme 1,8i motor som du har også, du kan jo evnt sjekke om de har til den bilen på Bilxtra. LS er vel den versjonen med minst utstyr mener jeg.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 well... snakka med svigerfar (han jobber på Opel i Moss).. og han nevnte noe om at bilen hvertfall ikke var norsk.. for her ble bilene kunn levert med 1.6... gud veit.. får lete videre.. takk for nyttig info btw... hvis noen har noe å tilføye er det bare å legge til.. :) Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg