90-300te Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ser man det ja! Innføring av avgifter på kjøretøy mellom 3,5 og 7,5 tonn! Hvem som sa det ville bli så mye bedre her i landet med AvgiftsPartiet og SykkelVelgerne i regjering? De tror at beste måten å få penger inn på er å kjøre på med skatter og avgifter! Økning av Moms på mat er også ett godt usosialt eksempel! De som har minst merker det mest! Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=296491 Har egentlig full forståelse for lastebilsjåførene. Om de gjennomfører en slik demonstrasjon har jeg ingenting imot det, selv om det helt sikkert vil være til stor frustrasjon for folk som berøres av det. Norge er jo som kjent ganske avgiftsbelagt fra før. Er på tide at noen sier nok er nok! :respect Politikerne soper inn penger i bøtter og spann fra bilistene og det eneste de gir oss tilbake er en enda større giro i postkassen. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 sosialistisk venstre meg midt i :assman minner mer om nasjonalsosialistisk venstre.. jeg er gjerne med på å blokkere jeg. Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Vel, hvem vet. Kanskje jeg blir en del av blokaden ;) Uansett, å straffe transportbransjen pga biler som Yukon etc, det er bare no tull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg