Gå til innhold

WV polo 1.4

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så, du mener at jo fler hp en bil har, jo finere blir den? :fire:

hehaheahehaheha, nei.

men dette er en meget pen bil syns jeg pga den breddinga, felgene, alt.

MmMmMmMmM *me like* vet om en Volvo Amazon som har sinnsykt mye motor, men den er langt fra pen...

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo kjekt for folk som lurer på hvordan bilen dems vil se ut med stylinga da...så når de ser hvor grusomt det blir så velger dem heller noe annet ;)

¨

Er de færreste modene som blir levert med styling som faktisk eksisterer da..

Skjønner ikke poenget da....

Sorry for OT

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kansje si meg enig, er litt unødvendig mange som spør om folk kan modde bilene deres, nærmere 50%? Begynner nesten å syns det blir for mange.

Men self. veldig kjekt å se hvordan det kan bli det ferdige resultatet :)

Enig i det =)

Men, når noen har sitti i et par timer foran skjermen, så får man som regel svar fra trådstarter "Den var fin, noen andre forslag?"

Da har det altså sitti en kis å prøvd så godt han kan å hjelpe personen som trenger hjelp med bilen sin, og han får ingenting tilbake.

(FiGGi: Dette er ikke til deg, du har _ikke_ skrevet dette, men _mange_ andre har)

Kanskje vi skal utarbeide et slags reglement angående stylingønsker i PS?

Kan sende en PM til DR_S jeg =)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig. Jeg gjorde det samme, en gang. Ba Neonmuffler på MSN om å bare skifte farge for meg + lage en panserforlenger. Han brukte 3 min. jeg ble fornøyd. Så faktisk hvordan en tanke jeg har hatt i en måned i det lille hodet mitt, kunne bli. Riktignok liker jeg ikke masse plastikk og greier. Derfor ville jeg aldri bedt om at folk skulle putte på det på bilen min. Det er nå en annen sak. Dersom noen lager en custom fanger til meg, kan jo ikke jeg bare kjøpe den. Senk og felger er jo enkelt å gjøre, til og med for meg. Men jeg er lite interessert i å bruke en dag på noe (de proffe tar jo det på 3 min ;)) å få høre at "det var bra.. noen andre?".. Begynner å bli litt i overkant.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan nok si meg enig me dere som faktisk har gitt noen personer en meget bra modd og den eneste komentaren dere får er "bra, noen andre som vil?"

:rockets angry :fingers:

jeg la ut denne den 12. November og ble meget fornøyd med de bildene jeg fikk tilbake fra de som styla opp bilen, men tenkte det var for frekt og gå ut med "bra, noen andre som vil?" jeg føler med dere, men faktisk så er det jo bare for dere og ignorere de postene med "kan dere hjelpe meg å modde bilen min" osv.

Hva med å lage et underforum i Photo-shop forumet for de som vil ha "fiffet" bilen sin opp på PS?

PS. 1000 takk til dere som styla opp bilen min, ser mye potensielt i den....

Vw Golf Highline 01'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Two tone paintwork, 5-eikede rims, tinted windows, lakkerte dørhåndtak, hvite blinklys, lens flare fremme, naken dame forran bilen, bodykit ifra Eastside Customs.. Komentarer?

polostyle.jpg

*vil ha, vil ha, vil ha*

:D:D:D vakreste modden jeg har sett i hele mitt lille liv:D:D:D

:kiss

Vw Golf Highline 01'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider