lermax Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Amcar folket har sine gode treff, opp til flere gange pr. sesong. Veteranbil folket har sine Søndagsturer + KBS treffet sammen med sportsbilene og merce. Merke klubbene har sine små arr. Men hva annet har vi? Ok jeg drømmer om flere typer treff. 1... Steet meet, der alle er velkommen ( tror nok det vil bli muligheter for overvekt av Gatebiler + Amcar... 2... Utstillinger ala City Syd ( Amcar ) + KBS ( Trondheim motor show ) 3... Utstillinger ala "Import shows" i USA. Råe gatebiler, styling, Custom, felger, stereo, Råe amcars...... Ok kanskje og ta det litt langt.... Men det ble jo gjort av Amcar på 70 og starten av 80 tallet da Og bil intressen er mye større nå............. Nidarø!!!!!!!!!!! Hva trenger vi? Et trøndersk forum, der bilklubbene kan sette seg sammen, og diskutere emnet.... Ingen blir rike på dette, men vi kan skape en tradisjon som vil kunne gi klubbene noen kroner tilbake i kassen. Og medlemmene vil kunne være stolte av bilmiljøet i Trøndelag!!! La oss se på mulighetene, ikke problemene :cool: Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW328i Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 En meget god ide. Jo flere jo bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Ja blir vi mange nok, så kan vi samme skape noen gode treff/show +++ Jeg har bildilla, og ser ikke helt det stor påenget i at bare noen få biler er riktige, og andre er feil. Bil rasister, kan bare sitte og surmule for min del.. :cool: Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hadde vært konge! Men om det blir satt sammen noe slikt må det være seriøse folk, som både vil og har tid til det. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimegut Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Det er noe på gang som kalles StreetXtreme, med utgangspunkt Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Det er noe på gang som kalles StreetXtreme, med utgangspunkt Trondheim. La oss høre mer da!! Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimegut Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 La oss høre mer da!! Det er snakk om et noe mer avansert streetmeet,show etc (noe i samme gata som da Gatebil hadde sitt dagstreff i Kristiansand) og det vil da mest sannsynlig komme folk fra bilblad for å vise allmenheten at det faktisk er mye gromt å finne i denne landsdelen... Hold ørene og øynene åpen, info vil komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 dette høres bra ut. hvist det blir noe av dette tror jeg det kommer til å ha en stor suksess. man ser jo bare på hvor mye folk som kommer på de få utstillingene som er i trheim, så noe slikt hade vært ypperlig! Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jepp, er med,, både under organisert og ikke organiserte spontantreff... :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-power/// Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 God ide. Det hadde vært fin å fått til noe sånt. Det begynner å bli mange extrem biler(med motor å styling og styling uten motor) i Trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg og er med! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Potensialet for og få til noe i Trøndelag er veldig stort. Mangler bare at flest mulig folk/klubber går sammen, slik at man kan bli store nok til og få til noe seriøst!! happyhappy Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Sorry at jeg hopper inn i tråden med et litt off-topic-innlegg, men jeg håper det går bra. Er på leting etter garasjeplass til bilen min for vinterlagring, ett eller annet sted i Trøndelag. Hvis noen har, eller vet av andre som har noe ledig, så send meg en PM eller epost til blownX2@hotmail.com. Hadde vært kult å få litt mer organisert treffvirksomhet i vårt område også - jeg er Amcar-medlem, men faller litt mellom to stoler med min Dodge Stealth (bygget av Mitsubishi). Ser fram til sommer og varmt og godt vær så jeg kan ut å skli litt! :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Vi skulle fått til et møte i Des-jan. og sett på muligheten for treff til sommeren happyhappy Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 har prøvd streetmeet lokalt , sjekk http://www.streetcars.no å se hvordan det gikk filmen ligger ikke der men det er noen dårlige bilder der Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg