Gå til innhold

Skryt: Turtle Super Wash

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

Vel..

Skulle vaske den ekstremt skitne bilen min i dag.. Det viste seg å bli vanskelig.

Putta litt bilshampo i en bøtte med varmt vann sammen med en ny svamp. Skylte bilen først som vanlig og begynte med svampen.. Skiten satt bom fast.. Asvalt ja.. Jeg turte ikke tenke på å begynne å vaske under lista på døra en gang.

Så jeg tok turen til torshov og spurte en kompis hva han anbefalte. Han viste med Turtle Super Wash. En blå flaske til 99,- kr. I utgangspunktet liker jeg ikke turtle, eller ting med "super" i navnet, men ok la gå. Tok samtidig med meg en flaske Super avfetting. (ikke miljøvenlig)

Begynte å vaske bilen med denne superwash'en, og det funka bra!

Rent varmt vann i bøtta, litt super wash rett på svampen og vaska. ALT ble borte! ikke noe hard gnikking!

Sammendrag:

Turtle Superwash, blå flaske

99,- på torshov

Rent, varmt vann i bøtta

Superwash rett på svampen

Begynn å vask!

Stort pluss at den ga en fin glans etter vask og tørk!

Dette var pengene verdt!

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..

Skulle vaske den ekstremt skitne bilen min i dag.. Det viste seg å bli vanskelig.

Putta litt bilshampo i en bøtte med varmt vann sammen med en ny svamp. Skylte bilen først som vanlig og begynte med svampen.. Skiten satt bom fast.. Asvalt ja.. Jeg turte ikke tenke på å begynne å vaske under lista på døra en gang.

Så jeg tok turen til torshov og spurte en kompis hva han anbefalte. Han viste med Turtle Super Wash. En blå flaske til 99,- kr. I utgangspunktet liker jeg ikke turtle, eller ting med "super" i navnet, men ok la gå. Tok samtidig med meg en flaske Super avfetting. (ikke miljøvenlig)

Begynte å vaske bilen med denne superwash'en, og det funka bra!

Rent varmt vann i bøtta, litt super wash rett på svampen og vaska. ALT ble borte! ikke noe hard gnikking!

Sammendrag:

Turtle Superwash, blå flaske

99,- på torshov

Rent, varmt vann i bøtta

Superwash rett på svampen

Begynn å vask!

Stort pluss at den ga en fin glans etter vask og tørk!

Dette var pengene verdt!

Henger meg på skrytinga. Den Super Washen er helt seriøst drit bra, men ikke bruk for mye av den. Vaska bilen med litt vel mye superwahs, og da ble det liggende en hvit hinne som var lei å bli kvitt. Måtte på med lakkrens for å få det bra igjen.

Jobber selv på Torshov og vi selger som hakka møkk av den "balsamen".

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider