Bauer Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Vel.. Skulle vaske den ekstremt skitne bilen min i dag.. Det viste seg å bli vanskelig. Putta litt bilshampo i en bøtte med varmt vann sammen med en ny svamp. Skylte bilen først som vanlig og begynte med svampen.. Skiten satt bom fast.. Asvalt ja.. Jeg turte ikke tenke på å begynne å vaske under lista på døra en gang. Så jeg tok turen til torshov og spurte en kompis hva han anbefalte. Han viste med Turtle Super Wash. En blå flaske til 99,- kr. I utgangspunktet liker jeg ikke turtle, eller ting med "super" i navnet, men ok la gå. Tok samtidig med meg en flaske Super avfetting. (ikke miljøvenlig) Begynte å vaske bilen med denne superwash'en, og det funka bra! Rent varmt vann i bøtta, litt super wash rett på svampen og vaska. ALT ble borte! ikke noe hard gnikking! Sammendrag: Turtle Superwash, blå flaske 99,- på torshov Rent, varmt vann i bøtta Superwash rett på svampen Begynn å vask! Stort pluss at den ga en fin glans etter vask og tørk! Dette var pengene verdt! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Takker, dette må testes, hater flekker som ikke går av, kanskje bruke en på nåværende finansminister også? Veit du om det funker? Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuddi540 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Er faktisk det eneste som funker til Turtle.Den såkalte super avfettingen dems er etter min mening bort kastet penger. Siter e-39 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Ja,den blåe turtle Washen er bra...men den hvite ZIP turtle washen er noe bås :D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Er faktisk det eneste som funker til Turtle.Den såkalte super avfettingen dems er etter min mening bort kastet penger. Bedre å handle billige kanner på biltema Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Vel..Skulle vaske den ekstremt skitne bilen min i dag.. Det viste seg å bli vanskelig. Putta litt bilshampo i en bøtte med varmt vann sammen med en ny svamp. Skylte bilen først som vanlig og begynte med svampen.. Skiten satt bom fast.. Asvalt ja.. Jeg turte ikke tenke på å begynne å vaske under lista på døra en gang. Så jeg tok turen til torshov og spurte en kompis hva han anbefalte. Han viste med Turtle Super Wash. En blå flaske til 99,- kr. I utgangspunktet liker jeg ikke turtle, eller ting med "super" i navnet, men ok la gå. Tok samtidig med meg en flaske Super avfetting. (ikke miljøvenlig) Begynte å vaske bilen med denne superwash'en, og det funka bra! Rent varmt vann i bøtta, litt super wash rett på svampen og vaska. ALT ble borte! ikke noe hard gnikking! Sammendrag: Turtle Superwash, blå flaske 99,- på torshov Rent, varmt vann i bøtta Superwash rett på svampen Begynn å vask! Stort pluss at den ga en fin glans etter vask og tørk! Dette var pengene verdt! Henger meg på skrytinga. Den Super Washen er helt seriøst drit bra, men ikke bruk for mye av den. Vaska bilen med litt vel mye superwahs, og da ble det liggende en hvit hinne som var lei å bli kvitt. Måtte på med lakkrens for å få det bra igjen. Jobber selv på Torshov og vi selger som hakka møkk av den "balsamen". Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg