Gå til innhold

Mine 3 år med min E34 525ia - Project 525 (NB! "tung tråd - masse bilder")

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ser på hjemmesiden min, http://www.CoaSlip.com, så ser du hvordan jeg har gjort det, ikke noe vanskelig egentlig, tar bare litt tid å pusse å sparkle. Skal du montere styling på bilen , anbefaler jeg å forsterke frontfangeren med glassfibersparkel på baksiden på disse punktene , da den har en tendens til å knekke / briste på punktene jeg har markert på bildet. Jeg må ha en ny nå , etter x-dama lånte bilen å kjørte i 60 km/t i et STORT hull , så hele driten knakk. Slipper heldigvis å betale.. Videre hadde brukte jeg 2 tuber sicaflex på hver sideskjørt i stedet for 1, da var det mye enklere å få til å sitte. Men synes selv rieger var noe jall å montere egentlig , selv om både forhandleren og rieger selv sier at det er noe at det bedre du får tak i av styling. Skulle jeg gjort det om igjen , hadde jeg nok bare gått for noe litt mer diskre styling , a la AC Schnitzer (Eller hvordan det skrives)

front.jpg

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT er lakkert utenom oppi motorrom og inni selve bagasjerommet. Det er så og si umulig å se at den har vært sort :) Ellers hadde det sitt rart ut... Styling er en smakssak , synes du skal velger selv , men AC Schnitzer er råtøft , men koster deretter. Du må bare søke på nettet etter bilder , å se hva du finner. Selve hjemmesiden deres har ikke bilder av E34 , men du får en god ide hva det går i.

http://www.ac-schnitzer.de

Ellers har du jo Zeemax widebody , noe av det råeste til E34 som er laget hvis du skal gå den ekstreme veien... Prisen og arbeidet med å montere det skremmer som regel vettet av de fleste. Dessuten er det engelsk, og engelskemennene skal være kjent for å ha EKSTREM dårlig passform på settene sine :)

E34WB7.jpg

http://www.zeemax.com/7e34wb.htm

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC Schnitzer har ikke bilder på hjemmesiden av E34 , jeg nevnte du måtte søke for å finne bilder. Prøv å søk litt etter bilder på google, feks. Ang Zeemax så aner jeg ikke hvem som skaffer , må vel bestilles direkte , og prisen er vel ca 35-40.000 for komplett sett, og da kommer porto og slik i tilegg. Felgene er fortsatt til salgs ja, og hvis jeg ikke husker feil er bilen senket 40/40 , men det tør jeg ikke si sikkert, senkesett var montert når jeg kjøpte bilen.

Lykke til!

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider