Drift Addict Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Kan dere forklare meg hvordan jeg kan bli beskyldt for, and I quote: "Hasardkjøring i rundkjøring" med en 1983 mod Suzuki FZ 50?!? Hallo?!?!?!? Den peden gjør max 60 km/t,- i nedoverbakke!! At den ikke hadde lys derimot, det inrømmer jeg. Og at Vesta har rotet med papirene sine slik at de hevdet at den var uforsikret,- det bare krydret situasjonen litt. Det, pluss at melding om eierskifte lå i lommeboka mi.. "Du får nok trille'n hjem gitt.." Ja jøss. Jeg ble så jævlig sur da jeg ble stoppet at jeg glemte alt om den heller dårlige belysningen. Men det var deilig å få ut litt steam! Hasardkjøring...Pshh..! Også hadde jeg nettopp fylt for 25,. kr på Statoil.. Tsk..tsk.. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Du klarer i hvertfall ikke noe hasard kjøring med en FZ når den har full tank! Utgjør faktisk 5 km\t på toppfarta det:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 haha...bra jostein!!:D :D men avskilta di moppen din kun pga manglende lys og Hasardkjøring i rundkjøring?? Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 kan forstå om du dro wheelies eller lå breit i en rundkjøring. men faen da... med MOPED:......? hahahah!!! nnydelig!... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Yess.. Da er det atter en gang skilter på min Suzuki FZ "RR".. (Har faktisk limt på overnevnte betegnelse på ene kåpa) Måtte betale regavgift, og that's it. Sjekket forsikring med Vesta,- den var gyldig... Nå skal jeg ut og sysselsette Romerike politikammer :fingers: Sett åpningssekvensen i "Taxi"....?!? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by larsmx5 haha...bra jostein!!:D :D men avskilta di moppen din kun pga manglende lys og Hasardkjøring i rundkjøring?? De avskiltet den fordi det ikke var levert salgsmelding, mao så avskiltet de den fordi de kunne, hadde lyst, og fordi jeg var frekk i kjeften.. Men nå er alt i skjønneste orden, og veitrafikkloven sitter friskt i minne etter en liten studie i går kveld. Jeg håper de stopper meg igjen. Det blir interessant.. anger2 Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Anabole_Poloider Men nå er alt i skjønneste orden, og veitrafikkloven sitter friskt i minne etter en liten studie i går kveld. Jeg håper de stopper meg igjen. Det blir interessant.. anger2 Du får kjøre litt villmann, som de kaller, det på utsiden av politikontoret.. et par wheelis og noen burnouter skulle trekke til seg litt opmerksomhet :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Wheelies er nok utelukket, men gitt en viss mengde grus, så ordner jeg en burnout eller to.. To trinns automat vøtt :) Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg