Gå til innhold

Politi.. og avskilting av ped

Ranger emnet

Drift Addict

Anbefalte innlegg

Kan dere forklare meg hvordan jeg kan bli beskyldt for, and I quote: "Hasardkjøring i rundkjøring" med en 1983 mod Suzuki FZ 50?!?

Hallo?!?!?!? Den peden gjør max 60 km/t,- i nedoverbakke!!

At den ikke hadde lys derimot, det inrømmer jeg. Og at Vesta har rotet med papirene sine slik at de hevdet at den var uforsikret,- det bare krydret situasjonen litt. Det, pluss at melding om eierskifte lå i lommeboka mi..

"Du får nok trille'n hjem gitt.." Ja jøss.

Jeg ble så jævlig sur da jeg ble stoppet at jeg glemte alt om den heller dårlige belysningen. Men det var deilig å få ut litt steam!

Hasardkjøring...Pshh..!

Også hadde jeg nettopp fylt for 25,. kr på Statoil.. Tsk..tsk..

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess.. Da er det atter en gang skilter på min Suzuki FZ "RR"..

(Har faktisk limt på overnevnte betegnelse på ene kåpa)

Måtte betale regavgift, og that's it. Sjekket forsikring med Vesta,- den var gyldig...

Nå skal jeg ut og sysselsette Romerike politikammer :fingers:

Sett åpningssekvensen i "Taxi"....?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by larsmx5

haha...bra jostein!!:D :D

men avskilta di moppen din kun pga manglende lys og Hasardkjøring i rundkjøring??

De avskiltet den fordi det ikke var levert salgsmelding, mao så avskiltet de den fordi de kunne, hadde lyst, og fordi jeg var frekk i kjeften..

Men nå er alt i skjønneste orden, og veitrafikkloven sitter friskt i minne etter en liten studie i går kveld. Jeg håper de stopper meg igjen. Det blir interessant.. anger2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anabole_Poloider

Men nå er alt i skjønneste orden, og veitrafikkloven sitter friskt i minne etter en liten studie i går kveld. Jeg håper de stopper meg igjen. Det blir interessant.. anger2

Du får kjøre litt villmann, som de kaller, det på utsiden av politikontoret.. et par wheelis og noen burnouter skulle trekke til seg litt opmerksomhet :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider