opel freak Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Hei. Et lite spørsmål bare, Hifonics var før kjent for kvalitet og vellydende forsterkere. Etter som jeg har skjønt er de eid av Maxxsonics. Spørsmålet er: Hvordan er tilstanden idag egentli? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Hei. Et lite spørsmål bare, Hifonics var før kjent for kvalitet og vellydende forsterkere. Etter som jeg har skjønt er de eid av Maxxsonics. Spørsmålet er: Hvordan er tilstanden idag egentli? XX serien er enda råere enn Hifonics var før! Men av de billigere produktene tror jeg det har blitt en del jall... Brutus'ene leverer litt mindre effekt enn oppgitt, men er likevel gode kjøp pga. lav pris (i hvert fall i USA). Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Som Stian påpeker over her så er de dyrerere seriene meget meget bra... det er bare en slakk importør sin skyld at jeg ikke har 3 stk Hifonics Colossus amper i bilen i dag--- :respect Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Som Stian påpeker over her så er de dyrerere seriene meget meget bra... det er bare en slakk importør sin skyld at jeg ikke har 3 stk Hifonics Colossus amper i bilen i dag--- :respect Jeg også sitter med det inntrykket av at imortøren som idag er jonassen og co, er litt slappe. Har ikke sett mye til markedsføring og slikt. Prisene som er opgitt synes jeg er urealistisk høye i forhold til det du får (da mener jeg norske priser) XX serien er ganske rå den, colossusen leverer 10kw rms med 0.1% thd og det synes jeg det står respekt av, sikringsstørrelsen er nok til å skremme vannet av de fleste. 1000amper står det respekt av :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg også sitter med det inntrykket av at imortøren som idag er jonassen og co, er litt slappe. Har ikke sett mye til markedsføring og slikt. Prisene som er opgitt synes jeg er urealistisk høye i forhold til det du får (da mener jeg norske priser) XX serien er ganske rå den, colossusen leverer 10kw rms med 0.1% thd og det synes jeg det står respekt av, sikringsstørrelsen er nok til å skremme vannet av de fleste. 1000amper står det respekt av :) Er ikke colossuss "bare" 3200w? Er vel Goliath du mener :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Er ikke colossuss "bare" 3200w? Er vel Goliath du mener :) Skrev feil, det skal være Maxximus Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 :D:D:D http://www.caraudio-versand.de/shop.pl?action=art&id=112935 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 :D:D:D http://www.caraudio-versand.de/shop.pl?action=art&id=112935 gammel tråd.. men var stum helt til nå.. :crazysant :crazysant fytte h*%" for en forsterker.. haha Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg