CoilOver Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg pleier som regel å trø litt ekstra når det er mørkt ute. Er det noen fare for noen som helst fartsmåling i form av laser når det er mørkt ute, når ingen bil/motorsykkel er bak deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Trår på ekstra uansett om det er lyst eller ikke, er jo ikkeno vits å være redd.. Bare være ops på sivile politibiler, uniformerte og kontroller det :) Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 lurer på det samme. tenker mange ganger på at det står noen jævler oppå ei bru eller noe. Men hvor mye kontroller er det om kvelden/natta ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 og hvordan er det og stå og skyte laser i mørket? feks når de som står med laser skal gi signalement videre til de som skal stoppe deg..Skilt o.l ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Har sett laser bli brukt i mørket. EDIT: Regnvær er heller ingen hindring Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg har blitt tatt av laser i mørket og øsende regnvær. Ikke vær for trygg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 og hvordan er det og stå og skyte laser i mørket? feks når de som står med laser skal gi signalement videre til de som skal stoppe deg..Skilt o.l ? Radioforbindelse? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Radioforbindelse? Tror han sikter til hvordan man kan se bilen. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Ble tatt i kontroll ned mot gml. Svinesundbroen. Var godt og mørkt. Hjalp dessverre ikke. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 da er det nok slutt på å kjøre gris om kvelden på en stund tror jeg :P Tenker i hodet mitt at alle er å passer på i byen på lørdager jeg da :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hva er egentli straffen for å PRØVE å kjøre ifra dem? Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Da mister du nok lappen ganske raskt hvis du ikke klarer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Da er det jo nesten verdt ett forsøk om man vet at man mister lappen.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Da er det jo nesten verdt ett forsøk om man vet at man mister lappen..MeSs Vel, de kan vel nesten garantert få deg i fengsel også, samt gi deg enda større bøter, enda lengre utsettelse eller lignende :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Da er det jo nesten verdt ett forsøk om man vet at man mister lappen..MeSs Nja, det får du nesten vurdere hva du mener er "best" selv. Jeg hadde nok ikke turt å prøve å kjøre fra politiet. Suste forbi to trailere i 130 gjennom Østerdalen på fredag, akkurat da stod politiet og pakka ned lasern sin. Faen meg flaks.. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg