Gå til innhold

Hvor får jeg tak i USA blinkers?

Ranger emnet


Qvarren

Anbefalte innlegg

Vurderer nå å kjøpe meg usa blikers til 940en. Hvor har dere kjøpt deres fra. Ser noen her inne har det på bilene sinde. (R_style).

Er det vanskelig å tilpasse for å få på plass? Noe kobling med ledninger?

 

Legg gjerne ved bilder:)

 

Hei!

 

J kjøpte mine via MDS.SE i sverige (svinesund)... hvis de har på lager, sender de samme dag som bestillingen blir mottatt, og du har den hjemme innen en uke, noen ganger før...

 

Var litt jobb for å få de til å passe, men med litt kapping og tilpassing på både blinklys og plastikk fester inne i skjermen, så ble det et nok så greit resultat...!

 

Siden j nå har kun 1 pære, så så trengte j en 2-polet holder og en 2 polet pære, da kjøpte j en 21/5W pære.... pæreholderen kom ifra park/kjørelys holderen fra en volvo 740... den passer rett inn, men det må kobles om litt, slik så at det blir både park og blink i samme pære...

 

Ta en titt her, her så det ganske greit forklart... http://biphome.spray.se/jocke.lind/Usablinkers/

 

Her er noen bilder av det ferdige resultatet...

DCP03389.jpg

 

DCP03384.jpg

 

DCP03359.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de med en delebil jeg. litt monteringskav ,men ellers greit. Jeg monterte bare blinklys i den og så ettermonterte jeg parklys i en sokkel lik sideblinklysene (uten sokkel på pæren ,3 eller 5 watt.) som jeg borret et lite hull i lykten, og det ser passe fett ut med det skinnet jeg har i lyktene minePICT0423.JPG

med orange sideblinkpærerPICT0430.JPG

 

men det er det feteste synes jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår