Gå til innhold

Billigst forsikring på Bmw e30??

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på å kjøpe meg en bmw e30 318i (turbokonverteres), og lurte på hvor det er billigst forsikring for en 19åring med 20%bonus hen?

Har hørt i Sparebank 1, og der ble det hårreisende 8000kr med bare ansvar.

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal regge den på deg selv, tror eg gjensidige kommer best ut, med mindre du hasr noe spesial avtale en eller annen vei.

Skal du derimot regge den på noen foreldre, kan eg anbefale Terra. De var flere tusen billigere enn de billigeste andre, når eg skulle regge 324'en på min mor.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt på å kjøpe meg en bmw e30 318i (turbokonverteres), og lurte på hvor det er billigst forsikring for en 19åring med 20%bonus hen?

Har hørt i Sparebank 1, og der ble det hårreisende 8000kr med bare ansvar.

Mvh

Marius

Sparebank 1. Er det Terra forsikringsselskap det? Jeg har forsikring i Vital forsikring gjennom DnBNOR som er banken jeg er kunde i. Har ikke sjekket Gjensidige med den bilen jeg har nå, men med den forrige bilen jeg hadde var Vital nesten 3000,- kroner billigere i året enn Gjensidige.

8000,- i året for en attenåring uten annen bonus enn de 20 % man får i starten synes ikke jeg var så hakkendes gale.

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terra

Fikk reise forsikring gjennom Terra av jobben. sendte en mail til dem. Og de sa de ikke solgte bilforsikring. men har samarbeidspartnere. Så når dere da sitter å sier Terra. Hvem er det dere ringer;) hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk reise forsikring gjennom Terra av jobben. sendte en mail til dem. Og de sa de ikke solgte bilforsikring. men har samarbeidspartnere. Så når dere da sitter å sier Terra. Hvem er det dere ringer;) hehe

Eg har Terra på 324'en. Ringer Fana Sparebank. Trenger ikke ha konto der eller noe.

Indre Sogn Sparebank er og ett alternativt kontaktsted.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider