Gå til innhold

Kjørte ut i rundkjøring.. Bot?

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

It`s not what you know, but what you can proove....

Ja, hvis du er ferdig med prøvetiden på førerkortet så.

så kan de jo også anmelde deg. I en rettsak hører vel retten som oftest på politiet, men har du ikke hørt noe enda så tviler jeg på at du hører noe.

så du får bare ta av deg hatten, smile og tenke:

Dette skal jeg ikke gjøre igen.

cheers

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilandwind, så deg jeg:D

Vet det kommer litt sent, men har ikke sett tråden din før no. Kom fra byn ikke så lenge etter, Volvo S60 med stepphjul venstre-fremme...det stod en svær amerikaner bak deg, noe styring med noe tau. Jeg lurte fælt på hva som hadde skjedd, men så at alle var oppe og gikk, så jeg kjørte videre.

Støpekanten fikk seg jo en bra trøkk den og...

Synd med bilen!

Noe nytt fra politiet sitt hold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

sjekka ikkje støpekanten eg :P Men fikk den merke? :P

Var forresten den svære bilen som drog meg opp ;)

Intet nytt fra politiet nei :P

Ilandwind, så deg jeg:D

Vet det kommer litt sent, men har ikke sett tråden din før no. Kom fra byn ikke så lenge etter, Volvo S60 med stepphjul venstre-fremme...det stod en svær amerikaner bak deg, noe styring med noe tau. Jeg lurte fælt på hva som hadde skjedd, men så at alle var oppe og gikk, så jeg kjørte videre.

Støpekanten fikk seg jo en bra trøkk den og...

Synd med bilen!

Noe nytt fra politiet sitt hold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi der dagen etter, på vei t Flesland. Så ut som om kanten var knekt tre steder, og presset ut i en trekant...hvis du skjønner...

Jeg klarte hvertfall uten problemer å se hvor du kjørte ut.

Håper det går bra angående politiet...men prøv å tenke "bilkjøring" neste gang du er på farten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider