mistercartman Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 "der hadde det blitt rundkjøring. Understellet og alt gikk jo..." :) Ble det skader på "offentlige ting", som skilt, kantstein etc? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 It`s not what you know, but what you can proove.... Ja, hvis du er ferdig med prøvetiden på førerkortet så. så kan de jo også anmelde deg. I en rettsak hører vel retten som oftest på politiet, men har du ikke hørt noe enda så tviler jeg på at du hører noe. så du får bare ta av deg hatten, smile og tenke: Dette skal jeg ikke gjøre igen. cheers Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Ser ingen bilde jeg. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Ilandwind, så deg jeg:D Vet det kommer litt sent, men har ikke sett tråden din før no. Kom fra byn ikke så lenge etter, Volvo S60 med stepphjul venstre-fremme...det stod en svær amerikaner bak deg, noe styring med noe tau. Jeg lurte fælt på hva som hadde skjedd, men så at alle var oppe og gikk, så jeg kjørte videre. Støpekanten fikk seg jo en bra trøkk den og... Synd med bilen! Noe nytt fra politiet sitt hold? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hehe... sjekka ikkje støpekanten eg :P Men fikk den merke? :P Var forresten den svære bilen som drog meg opp ;) Intet nytt fra politiet nei :P Ilandwind, så deg jeg:DVet det kommer litt sent, men har ikke sett tråden din før no. Kom fra byn ikke så lenge etter, Volvo S60 med stepphjul venstre-fremme...det stod en svær amerikaner bak deg, noe styring med noe tau. Jeg lurte fælt på hva som hadde skjedd, men så at alle var oppe og gikk, så jeg kjørte videre. Støpekanten fikk seg jo en bra trøkk den og... Synd med bilen! Noe nytt fra politiet sitt hold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Kjørte forbi der dagen etter, på vei t Flesland. Så ut som om kanten var knekt tre steder, og presset ut i en trekant...hvis du skjønner... Jeg klarte hvertfall uten problemer å se hvor du kjørte ut. Håper det går bra angående politiet...men prøv å tenke "bilkjøring" neste gang du er på farten:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot206sw-xs Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 jaja.. purken har vel nok å ta deg på no?? litt uforsvarlig kjøring fra eller til har vel ik noe å si...?? :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 ..What...? jaja.. purken har vel nok å ta deg på no?? litt uforsvarlig kjøring fra eller til har vel ik noe å si...?? :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg