Gå til innhold

Prøvemontering av ny front...

Primera SI

Anbefalte innlegg

Endelig har eg fått batteri på kameraet og gidda å Prøvemontere fronten...

Mrk: Fronten er bare grovsparklet og boxlakket for å sjå heilheten og passformen før plastringen som skjer neste veka... så spar komentarene om dårlig lakk osv... skal få tatt bilder i måro når det er lyst... blei litt mørke bilder...

Blir foresten montert runde små grøftelys neders... noken som har meininger om det, event kor kan eg finne det?

4254.jpg?13-11-2005 16:54:29

4256.jpg?13-11-2005 16:54:29

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema har noen greie runde lys. Har de på focusen. Men skru de opp og legg ett lag med silicon rundt så det ikke kommer inn vann.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fox skrev:
Biltema har noen greie runde lys. Har de på focusen. Men ta å legg på ett lag med skru de opp og legg ett lag med silicon rundt så det ikke kommer inn vann.

er de runde eller ovale? skjønnte nok det med silikonen nå... du har bare skrevet litt for masse:) hehe... er usikker på om runde eller ovale er tøffest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fox skrev:
Sånn redigert :) Skulle til å skrive noe men så skulle jeg omformulere meg ;) Jeg har de små runde. Bilde: http://spillehallen.net/annet/focus/1.JPG

flotte... er sånne eg skal ha... men fant de ikkje på biltema.no... kjedli... får sjekke neste gang eg er på biltema... norges største biltema skal jo opne her i nærheten...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primera SI skrev:
flotte... er sånne eg skal ha... men fant de ikkje på biltema.no... kjedli... får sjekke neste gang eg er på biltema... norges største biltema skal jo opne her i nærheten...:)

Er snakk om Skandinavias største Biltema :thumb

For de som ikke er kjent, så blir dette bygget på Raglamyr, ved Haugesund hellothere

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider