Gå til innhold

Elvifte

Ranger emnet


240tuning

Anbefalte innlegg

Stemmer det som texascom sier, en annen kamerat av meg har laga en enkel vri med bryter inni bilen i midtkonsollen og en sikring på ledningen til brytern like etter batteriet, Bare å følge med på tempen når det blir mye tomgang det..tar litt strøm den vifta da, men det går helt fint!;)

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke kjøre vifta direkte på en bryter i kupeen, her er det store strømmer som går. Koble den opp via et rele og få tak i en tempbryter som du setter på med et T-stykke på f.eks nedre radiatorslange. Jeg gjorde det slik på Amazonen jeg hadde, prøvde først med en liten bryter i kupeen men den bryteren tålte ikke strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vifta monteres på baksiden av radiatoren? altså mellom radiator og motor?

 

det er smak og behag..

om du har den på innsiden, får du mindre viftelyd på utsiden av bilen.

 

elelrs, kjør den via relè og termostatbryter som styrer styrestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår