volvofasII Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Begynner tidlig med å finne ut om det kommer noen når jeg kommer. Håper på et fint ref. fra dagens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 hva skjer ?? :) er det noe jeg ikke har fått med meg ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2002 F**n trenger ikke spørre om noe som er fast fra før. Stemmer det... Holder kjeft å kommer en tur til uka Sjøflyplassen (greia) eller ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Hvem er det som kommer til sjøfly kroa i kveld da ??? og når er dere der??? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by LilleGud Hvem er det som kommer til sjøfly kroa i kveld da ??? og når er dere der??? Ser ut som jeg kommer når jeg har surra rundt nok for å finne det, men har som mål å være der kl.18:59, det er satt en tid ca.19:00..... Noe mere veit jeg ikke men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Hva gjøres på dette treffet egentlig? Bilprat, eller blir det kjøring? :D (kanskje begge deler?) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Hva gjøres på dette treffet egentlig? Bilprat, eller blir det kjøring? :D (kanskje begge deler?) Mvh Marius Det er vel noe vi finner ut av i dag siden vi ikke har vært der før... Crusing var det prat på også... + + + + + Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by volvofasII Det er vel noe vi finner ut av i dag siden vi ikke har vært der før... Crusing var det prat på også... + + + + + Ah, trodde det hadde vært treff der tidligere jeg :) mulig jeg stikker innom. Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Ah, trodde det hadde vært treff der tidligere jeg :) mulig jeg stikker innom. Mvh Marius Det har vel det, men. Skal vi se om jeg husker hva som ble skrevet om det.. Det første var veldig bra 20 talls biler eller + + kom børning + + klager + + så kom det andre treffe der møtte det opp to stykker å de har da vært grinete på at det ikke kom noen 16.05.02 så vi får still kjempe sterkt i dag, så de blir blide igjen... hehehehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 jeg tror jeg er der i 19 tiden.... men jeg kommer !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by LilleGud jeg tror jeg er der i 19 tiden.... men jeg kommer !! Da blir det to - tre. Flink til å regne.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 jeg satser på at Marius kommer siden han skal ha filmen... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by LilleGud jeg satser på at Marius kommer siden han skal ha filmen... Ja stemmer han jo da er det fire.. hehehe Har med en snutt til han jeg å.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Æsj, berta har bilen i dag på jobb, så jeg må nok sitte hjemme i dag :mad: Får komme sterkere tilbake neste gang. Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Hva var dette fornoe :( ??? hvor mange var vi der ??? skal vi se 10 stk ??? 4 biler ??? det er da ikke bra !?!? skal vi satse på og komme sterkere tilbake neste gang ??? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg