Silverboy Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Så dårlig oppmøte nå igjen?? skal jeg si min mening så tror jeg det er for mye som skjer om dagen... For min del er det examener og alt sånn som teller.. folk skrur som gale til biltreff osv osv.. .tar seg nok opp om ett par uker :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Enig Silver. Vi kan ikke gi opp enda. Så lenge det møter 2 biler så er det nok til kaffeslabberas. Vi prøver igjen neste torsdag. Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 ja vi få som var der hadde det egentlig ganske greit vi ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 jeg har masse examener, pluss at jeg skru og bygger om bremser opsv.. har ikke tid.... litt lengre utpå sommern så.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Det er så fint at det liksom er fast så det er ikke noe å klage over. Det er bare at en forventer at det skal komme mange. Men det er liksom ikke bare bare å droppe alt en har i hendene å reise. (selvom det hadde vært det beste for alle, men) Så hvis en ser det litt anderledes så var det 2 stk. for en uke og en dag siden. Nå var det 10, noen 2-3 stk kjørte forbi å så at det var noen der, men det ble ikke noe stopp på dem... Jeg for min del kommer nok ikke neste torsdag. (jobber til 21:30, så på ditec på røa for å hente bilen. Så etter kl.22:00 kommer jeg, men da er det nok ikke mange der.. Snakkes på forumet Han som skulle ha filmer dukka ikke opp så de har jeg fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg