locktite Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Når jeg skulle ha forsikring på passaten min for en stund tilbake, fant ikke saks-behandelern bilen i regsiteret. Etter mye om og men ble bilen forsikret som en passat.. Fikk ganske rimelig avtale. Kult tenkte jeg men i etter tid er det faktisk litt dritt hvis bilen blir stært. Får jo ikke igjen rare greiene da. Bor i et små bedritent nabolag i tilegg. Nylig hatt innbrudds forsøk i civicen. Står passat 35i i vognkortet. Har forresten if. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Når jeg hadde G60 syncro'n min så fant dem heller ikke den bilen i registeret sitt. Den ble stående som Passat Syncro, billig var det uansett. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 da får du be IF finn bilen din da, erller så bytter du selskap sier du! På min passat fant de ikke passat vr6, men de fant passat 2.8.... er vel egentlig det samme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jepp. De sorterer som regel etter motorvolum så fremt ikke en spesiell modell er ekstra ulykkesutsatt. f.eks mellom en standard 1.8 og 1.8 GTI f.eks Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg