Gå til innhold

Sykeste jeg har sett på lenge

Ranger emnet

kylling

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som har tenkt på at en trenger girkasse som holder og? Er det 5 trinns kasse så må du not laaaangt opp på turtallet for å runde 300 (ikke på nålen)... Har selv sett 5th Gear episoder der de prøver med Vanquish o.l... Det skal en del til.

Det er ikke bare masse hester som har noe å si på toppfart... Må tenke på utvekslingen i kassa og. Men at noen får det til med 5trinns kasse i Norge... kanskje?

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at trådstarter antydet 300km/t+ PÅ NÅLA. Er ikke uvanlig med 5-10% feilvisning på speedometeret. 10% i 300km/t tilsvarer 30km/t.

Dette tilsvarer en reell hastighet på 270km/t, og det er vel ikke urealistisk om bilen har noen hunde hk. Kjerra mi skal gjøre 225km/t med lusne 170 gamp.

Fikk ikke mer enn 220km/t på speedometret med en 2001 9-5 Aero Sedan med 250hk.. Slak nedoverbakke var det også. Reel hastighet var vel da bare rundt 200-210.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forresten på at Volvoen kunne ha godt i 300. La oss si at den drøyt har 450-500 hk (aner ikke hvor mye den egentlig pakker). Det er gjort noe med utvekslingen, karosseriet er stivet opp, og støtdemperene er nye. La oss i tillegg si den har en aldri så funksjonell spoiler, og vi er kanskje oppe i 300.

OT:En 15årings teorier :hammer

Tror ikke på 300 eller nærmere 300 før det er bevist gitt violin

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har tenkt på at en trenger girkasse som holder og? Er det 5 trinns kasse så må du not laaaangt opp på turtallet for å runde 300 (ikke på nålen)... Har selv sett 5th Gear episoder der de prøver med Vanquish o.l... Det skal en del til.

Det er ikke bare masse hester som har noe å si på toppfart... Må tenke på utvekslingen i kassa og. Men at noen får det til med 5trinns kasse i Norge... kanskje?

Hmm, AC Cobra, 4 trinns, paserer 300km/t, og fortsetter..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig. Har sikkert en fin utveksling på kassa da. ;)

Sa ikke at det var umulig, bare at kassa er en stor faktor og. :thanks

Jepp, men det stemmer det. Kassa er noe av det viktigste på en bil. Uten bra kasse som tåler mye NM og har bra utveksling, blir du stående på parkeringsplassen.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA

hvis du får 190 oppover tunnellen med en 1.6 så skal jeg kappe bilen min i småbiter og spise den til frokost.

Om du klarer over 140 så blir jeg imponert

hehe. nei jeg vet ikke hvor det er engang:P dette var her hjemme i en laaaaang NEDOVERbakke :P og DET skrangla, trudde døra sko poppe ut :hammer

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står så mye dumt her om vekt osv på bilene..Har ikke SÅ mye å si det som dere skal ha det til! Bare se på Mitsubishi 3000gt, veier litt over 1700kg, går glatt i 250kmt, snakker om en serie produsert bil fra førsten av 90 tallet, 286hk orginalt. Greit nok, er bra aerodynamikk, men bilen veier fortsatt over 1700kg og 286hk.

Bare bla dere nedover så får dere se tunge biler med mindre bra aerodynamikk, som passerer 300km/t(M5 f.eks 330km/t uten sperre)http://www.car-videos.com/performance/speed.asp?Speed1=0&Speed2=100

Noen som vet hva toppfarten til 240en til Kjell hadde? han hadde ikke høy utveksling på girene men tror nok at hvis det hadde vært en 240 i norge som hadde gjort 300kmt, så hadde det vært den..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår