locktite Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hallois! Fått tilbud om og bytte vekk kone-bilen en honda civic 1,6 16v 1989mod. Har kun gått 100k. Helt grei bil men bynt og komme noen feil her og der. Har vertfall mulighet i og bytte rakkelet i en 325ix 1989 mod. 189k på teller-verket. Skal se på bilen neste helg. Er et jævla godt stykke og kjøre så må ha noen lure spørsmål jeg kan stille over tlf. Begge bilene er svenske. Saker som trekker ned litt er at bmwen ikke er eu-godkjent og da jeg spurte om feilene var det kun spyle-veske som måtte til før eu. Dette er jo seffern piss-preik. Ba da svenske eu-godkjenne bilen før jeg kom. Setter da selfølgelig inn penger for det det måtte koste og godkjenne. Bmwn har forøvrig full m-tech 2 stylig. Veit jeg ikke får svar her at jeg ikke skal bytte vekk civicen... noen jeg er helt enig i. Savner go lyden! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Om den ikke blir godkjent må du hvertfall finne ut hva som er galt. bilen er svensk, altså ikke regga? rust? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Bilen er svensk regga ja. Samme som civicen. Samboern er svensk. Bilen er rust fri. Svensken skal snede den gjennom besikningen før jeg kommer opp. Gidder ikke bytte så lenge den ikke går gjennom. E30ene koster uansett ikke rare kronene i svergje. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 bytt om den kommer igjennom. Sjekk uansett olje osv...kjipt med melk i olja bla Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg