Gå til innhold

Jeg blir kvalm

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Nei, men de gjør samme nytten i dette tilfellet:D

Men litt mer seriøst, hva er problemet med å sikte henne? Hun drepte dem enkelt og greit, og det finnes ikkenoen unskyldning. Hun burde hatt seg 2 år på psykiatrisk sykehus og lev esten av det patetiske livet sitt på glattcelle, gjerne med bildet av den lille jenten på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by coupe quattro

hadde vært passe straff det, kan uansett ikke gå ustraffet unna noe slikt. kjørt for fort, og så lenge...

Kjøre fort og lenge er da en ting, men å kjøre mot kjøreretningen i langt over fartsgrensen mens det atpåtil var mange biler som kom imot, så må hun jo ha hatt seriøse skader på hjernen, eller dødslyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

* - Dette er bare ment som kødd, ok?

Hva med å lekke ut den riktige historien til pressen? Garantert noen som biter på... Og dama blir kanskje "siktet" i saken?

" Ungdommelig 41-åring ville ut å teste streetracing !

Det ble en vill ferd når en 41 år gammel kvinne med motorsterke bil igår ville teste farten på E6. Hun tok ibruk E6 som sin egen racerbane, og var flere ganger oppe i hastigheter langt over det tillatte. På flere tidspunkter var bilene rundt hene i livsfare. Tilogmed de som kom imot og var vitner til hennes livsfarlige ferd på motorveien. Damen hadde visst vært litt ustabil i tiden før hendelsen, og skal visstnok ha nevnt ordene streetracing, og bilforumet før hun satte av sted (-i henhold til annonyme kilder avisen kjenner til).

* - Synes det er kjempetragisk at dette skjedde, men synes det er helt "smekk" at ikke dama er siktet i denne saken. Føler med de som gikk, og de som mistet noen i denne ulykken. Så totalt meningsløst ! Dette er drap !

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er !!!!! at dama mi blir presset av veien for å kjøre i 90km/t i 80 sone på en 4 felts motor vei!... men når flere ringer inn på en bil som kjører fortere enn tillat i MOTSATT kjøre retning, da har dem faen meg tid til å tenke om dem skal ut å handle på lindex først eller ikke!...

Jeg er DRIT lei det norske rets system og politiet!

te helvete med dem!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedebrev stil:

Her i landet, hvor man risikerer å få bøter fra stund èn når man går ut døren, er det litt synd å klage på at noen slipper unna. Vi kan kalle det misunnelse, eller sunn fornuft, velg selv. Men i denne saken, hvor en kvinne i 40 årene kjører MOT trafikken på en 4 felts motorvei, må vi vel reagere når poltiet faktusk har brukt to dager på å IKKE finne siktelse mot kvinnen! At noen gjør slikt i narkorus eller noe skulle jeg faktisk trodd, med en viss skepsis, men når en edru person kjører 12 KM MOT trafikken i høy fart uten å snu, da vet jeg ikke lenger hva jeg skal tro. At politiet så ikke sikter personen på stedet, viser bare hvor dårlig dette systemet er sammensatt. Man får bøter for å glemme å blinke, store bøter om du kjører noen par km over fartsgrensen, folketom motorvei eller ikke, du får faktisk bot om du ikke sikrer deg selv med sikkerhetsbelte, eller glemmer å ha lys på midt på lyse dagen!! Dette blir ikke bare en klage mot at denne personen muligens skal slippe billig unna, men og mot et retssystem der politiet bruker (eller skal jeg si misbruker) sin makt, på alle mulige punkt. Å slenge ut bøter i øst og vest er ikke veien å gå. Jeg tror mange kan gi sin mening om hvordan det burde være, men la oss heller prøve å gjøre opplyst over hvor latterlig dagens system er ved å skrive navnet deres i dette brevet, og så jobbe oss frem til en bedre enn senere.

1.

2.

3.

Noe sånt du tenkte på? Rediger i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider