Mk2-16v Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Rattlås Hva får dere til å tro at damen ikke kommer til å bli dømt/straffet/behandlet/whatever? :rolleyes: Jeg vil tro at grunnen til at hun ikke var siktet er noe så enkelt som at jurister har påskeferie de også... Her er det snakk om å bruke sundt bondevett, selv om det er påske eller ikke. Hadde jeg kjørt i fylla i påsken å blitt stoppet av Onkel Politi så hadde jeg jo selvsagt blitt siktet for fyllekjøring. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vier Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Mk2-16v Her er det snakk om å bruke sundt bondevett, selv om det er påske eller ikke. Hadde jeg kjørt i fylla i påsken å blitt stoppet av Onkel Politi så hadde jeg jo selvsagt blitt siktet for fyllekjøring. Nei, jeg tipper heller at de hadde satt deg i varetekt og ventet på en virkedag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 n er siktet nå, men det tok skremmende lang tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg