Gå til innhold

R-sport trekk...

Ranger emnet

VOLVO 1983

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er et komplett sett med R-Sport trekk det er snakk om altså...

Har forresten relativt strøkne røde/svarte r-sport trekk liggende fra bilen min, men de er neppe tilsalgs...

Mine er tilsalgs

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et heilt nytt sett i grå/svart til 240 740 940 komplett med nakkeputter ikke brukt! kjøpt i fjor sommer i sverige! 5020 svenske kroner. kom med bud!

Men R-sport trekk til 240/740 og 940 er da ikke likt i det hele tatt! Veit detta ikke er no universalgreier! Eller!?

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
let lenge så finner du sikkert noen brukte..

Jeg har faktisk splitter nye r-sort setetrekk til 740 eller 460 liggendes. Ligger i pose å greier:) Ikke til salgs da=)

og du bare måtte nevne de... hehe

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man ikke tak i trekk så bytter man like godt ut hele sete, hm, feks med V70 seter slik jeg har, deilige å behagelige å sitte og de er da seffers svarte :)

måtte bare nevne det hehe

Hvordan passer v70 seter inn? Kunne tenkt meg ett spesiellt baksete i 242`n min. Har r-sport der nå. Å r-sort foran, men de ryker til fordel for recaro speed stoler iløet av vintern. Vet det er forskjell på 240 og 245 men hvor mye i forhold til v70baksete?:)

Hvis du skjønte hva jeg mente nå..

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår