Gå til innhold

Turbo konvertering

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det flensene som ikke passer på hverander?

Var en på forumet her som sa at jeg ville få på s2 turboen på t3 flens...

KKK og T3 har ikke samme flens nei.

Kan få kjøpt Garret turboer med KKK flens da. Ble lansert i sommer.

Gjør deg selv en tjeneste å kjøp et ferdig kit

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original og original.. :P

Trenger ikke endre komp nei, den er 8:1 originalt.

Var ikke for og vere frekk liksom:D

bare overasket over draget med den truboen på relativt standar G60 ved lavere turtall og når den begynte og lade!

:D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså..selvsagt er å kjøpe ett kit eller få proffe til å bygge best, det sier jo seg selv!

Hvis planen var å gå for noe av det, så hadde jeg aldri startet denne tråden.

Men ett kit har jeg ikke råd til, dessuten har jeg fått vite at for rundt 10.000 så får jeg ett helt greit turbo oppsett, hvertfall til å starte med!

Så da blir det litt selvbygg denne gangen, og den gangen jeg ikke går på skole, og tjener mer enn det jeg får fra helgejobbinga nå så kan jeg bruke masse penger på bil osvosv..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort like dyrt uten kit hvis du ikke kan sveise og modde ting selv.

kjenner folk som sveiser for meg.

Dessuten så er det enklere å ta ting etter hvert man har råd, enn å pøse ut med 16-17.000 kr på en gang.

Selvsagt kan man spare, men det er jeg helt ærlig fryktelig dårlig til. Jeg synes også at det er litt gøy å samle sammen deler selv, og ta litt og litt !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner folk som sveiser for meg.

Dessuten så er det enklere å ta ting etter hvert man har råd, enn å pøse ut med 16-17.000 kr på en gang.

Selvsagt kan man spare, men det er jeg helt ærlig fryktelig dårlig til. Jeg synes også at det er litt gøy å samle sammen deler selv, og ta litt og litt !

Kunne ikke vært mer enig !

Du skal ha credit for og i det hele tatt ha tatt det så langt som og gå for en ombygging !

Og jeg kjenner deg såpass godt at jeg vet at penger er noe du gjerne kunne trengt mer av!

Eget bosted i din alder, egen bil, og omkostninger er ikke akkurat billig! Og spesielt ikke når man bare har helgejobb og går på skole !

Nei stå på du Stian! litt og litt tror jeg kan være en god ide for deg, ellers må du vel leve et par måneder uten strøm,bensin og mat !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig !

Du skal ha credit for og i det hele tatt ha tatt det så langt som og gå for en ombygging !

Og jeg kjenner deg såpass godt at jeg vet at penger er noe du gjerne kunne trengt mer av!

Eget bosted i din alder, egen bil, og omkostninger er ikke akkurat billig! Og spesielt ikke når man bare har helgejobb og går på skole !

Nei stå på du Stian! litt og litt tror jeg kan være en god ide for deg, ellers må du vel leve et par måneder uten strøm,bensin og mat !

Endelig en kjernekar som forstår meg, takk Fredrik!!

Økonomien er ikke venner med mange studenter! slik er det bare...

Man må bruke det man har, og prøve å gjøre det beste ut av det, med tålmodighet og pågangsmot får man til det meste :usa:

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider