Gå til innhold

Volvo V70 D5 01->>

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

Høres litt mye ut det ja, alt for mye :P

Jeg har massevis av erfaring med disse bilene, har kjørt hundrevis forskjellige slike og er absolutt til å anbefale. De feilene med disse bilene er som s90r sier. Men disse feilnene koster jo nesten ikke no å reparere.

Gå for den bilen!

Takk for svar!

Ja jeg syns den virker veldig bra, og sikker. :)

Må være bra skyv i den også med 163hk`ern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo D5 motoren er en SUPER motor, har du lyst og råd så løp å kjøp deg en sånn bil! Jeg er imponert over hva Volvo har fått til der, og jeg er INGEN Volvo fan i utgangspunktet, men etter og ha kjørt disse bilene med den D5 motoren så er jeg blitt overbevist om at dem også kan lage motor og bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo D5 motoren er en SUPER motor, har du lyst og råd så løp å kjøp deg en sånn bil! Jeg er imponert over hva Volvo har fått til der, og jeg er INGEN Volvo fan i utgangspunktet, men etter og ha kjørt disse bilene med den D5 motoren så er jeg blitt overbevist om at dem også kan lage motor og bil.

Hehe! :)

har egentlig kanskje ikke råd...men, det spørs litt på hvor mange år finansen går på. Er det 8år så er det meget mulig jeg kliner til.

:afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

D5'en har jo også komt i ny utgave nå, den gamle 130hk'en er "oppgradert" til 163, altså, den gamle D5'en!! den nye D5'en har 185 hk!!

Å det beste av alt er at du nå kan få den i lille S40, gjett om det kommer til sparke fra da, spesielt om du spandere på en chip, (nærmere 220 hk) :D

96 - Volvo 940 - B230FK

92 - Volvo 740 SE - B230F - x

Lenke til kommentar
Del på andre sider