boXer Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Ascona Dersom påstanden din stemmer håper jeg dere har en større parkeringsplass i bakhånd. Trur det snakkes om folket på Bilforumet.net her, ganske så logisk egentlig. Så da skjønner jeg ikke helt hva du mener. :rolleyes: uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by borabora joda, men varer vel til 24 eller noe(aner ikke men litt blir det vel.....??? ) Oxo en times kjøring hjem..... Har tenkt å bli full før kl er 6 om morgenen da...... og mens noen andre er det oxo..... Og hvis neste gang avhenger av hvor mye folk så prøv en fredag da, det er større muligheter for at det passer for de fleste...... Var kanskje litt egoistisk der jeg med tanke på at jeg bor 15 minutter unna Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 ang møtet på ikea, det begynner kl 19 åpningstider hverdager: 10-21 lørdag : 10-18 Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Og for all del, ikke drikk deg full for så og komme. Hater fulle folk som sjangler rundt bilene. Setter seg på panseret ditt bare fordi de trengte en plass og sitte osv....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 viktig!! vi møtes etter kl 21:00....slik at vi kan få plassen mer for oss selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg