Hepper'n Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Bare lurte på hvor jeg kan få tak i elektriske sylindre? Som kan brukes til å f.eks. heve og senke en del av gulvet i bagasjerommet. Må jo ha litt lengde på den kanskje. Noen som veit om noe???? Siter '02 Audi A4 1.9 TDI '85 Audi Coupe Quattro Member of VWACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpineBMW Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 http://www.linak.no har det du trenger.. eller du kan sende en PM til kennethb.. tror han har noe liggende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hepper'n Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Var inne på denne linken. Tror jeg fant noe, men hva ligger prisene på tro? Fikk et tilbud på slike sylindre på jobben, men de var til 24V og kostet 2000,- stk. Siter '02 Audi A4 1.9 TDI '85 Audi Coupe Quattro Member of VWACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpineBMW Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Ligger nok på den prisen cirka for 12v også.. kommer jo litt ann på hvor stor å sterk den skal være.. men som sagt, hør med kenneth.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hepper'n Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Oki. Skal høre med han også. Takker for hjelpen:) Siter '02 Audi A4 1.9 TDI '85 Audi Coupe Quattro Member of VWACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Olav Myrstad Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Bare lurte på hvor jeg kan få tak i elektriske sylindre? Som kan brukes til å f.eks. heve og senke en del av gulvet i bagasjerommet. Må jo ha litt lengde på den kanskje. Noen som veit om noe???? Bruk en Motor-sylinder fra en motorstyrt parabol-antenne. finnes i 12 og 18 og 24 og 36V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg