Hot Rod Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Istedefor en klubb for ungdom, hvorfor ikke starte en klubb for gamle, konservative gubber? Vi setter en vanvittig høy årskontigent, så blir det litt statuspreg over det hele. Så lager vi et blad med overflatiske reportasjer av klassiske, profesjonelt restaurerte 60-tallere. En gang i året arrangerer vi et amcartreff for medlemmene. Der skal det være høy inngangsbillett og grillmat til restaurantpriser. Hvert år lager vi en pin. (Snart vil det bli status å ha en pin for alle årene.) Klubben kan f.eks hete "Exclusive Amcar Owners Club" Dersom noen av medlemmene klager over høye priser, møter vi de med at "det koster å være kar" og lignende argumenter. Dette vil gi et bra overskudd og alle har det bra: Medlemmene i Exclusive Amcar Owners Club fordi de føler seg veldig på høyden, og vi fordi vi har penger til å bygge biler som får BMW-gutta til "stanna kvar i dimman". Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Hot Rod Istedefor en klubb for ungdom, hvorfor ikke starte en klubb for gamle, konservative gubber? Den klubben eksisterer allerede, og heter Amcar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Jeg som trodde jeg hadde funnet på noe nytt og genialt for å finansiere rodden...... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Hehehe! Genial idè :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Hot Rod Jeg som trodde jeg hadde funnet på noe nytt og genialt for å finansiere rodden...... LOL Bra forsøk HotRod, men den gang ei.... :rolleyes: :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by Ascona Den klubben eksisterer allerede, og heter Amcar. Kunne ikke sagt det bedre selv :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by moldestuket Kunne ikke sagt det bedre selv :D JUPP! :D :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg