Gå til innhold

Driv3r mareritt eller jeg som er for dårlig?

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg driv3r til xbox i helga, siden så mange har sagt det var så morro.

Men til min store forbannelse :fire: Så er det jo helt vanvittig vanskelig.

Eneste oppdraget som har godt glatt er jo skytebanen helt i begynnelsen.

Bilene er jo et rent maretitt å kjøre. Jeg er forbannet og frustrert.

Og til opplysning så er det ikke det eneste jeg har forbandt meg over.

kan nevne nfsu 1, drag bane som er blitt til et mareritt.

formel 1 gp på burnout takedown.

Er det jeg som er helt elendig i tv spill? Noe jeg ikke vil innrømme, sjelden jeg taper multiplayer. :D

Men noen som har noen tips å komme med til driv3r?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare dritten! Sånn er det bare!

Kjøpte det for lenge siden jeg også... Leverte det tilbake dagen etter jeg... :) "Nei... Cd'en er ødelagt sa jeg til elkjøp idiota..." hehe... :)

Fikk det rett og slett ikke til jeg heller, ble så sinnnnsyykt irritert når jeg fant ut at det var klin umulig å kjøre biler osv osv.. Mener å huske mc var ganske artig stemmer det...?!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, men her er det dere som suger til å spille.

Spillet er ganske bra bortsett fra et brett langt uti spillet jeg aldri klarer å komme forbi hvor man skal følge etter ei dame utenfor en stadion.

GTA SanAndreas slår derimot Driv3r på alle punkter. Det beste og mest gjenomførte spillet ever for min del uansett sjanger.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at Driver 3 er ganske kult til noen til, som å bare drive å leke seg å kjøre fra purken.

Men det er veldig mange feil på spillet og mye som er dårlig.

Og som "arildh" sier så er det et oppdrag i spillet som er veldig vanskelig, men det bruket jeg bare en kode på så kom jeg forbi det :)

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driv3r er dårlig ikke noe annet og si om den saken, alle de andre driver spillene har vært veldig bra, han sjefen oss utvikleren fikk sparken etter fjaskoen med driv3r, de driver og lager et nytt et nå!! må si at det er noe eget med drivergi spillet litt tid. jeg gjorde det,(ca en uke)og det er fremdeles de mest bortkasta 600Kr jeg noensinne har brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, men her er det dere som suger til å spille.

Spillet er ganske bra bortsett fra et brett langt uti spillet jeg aldri klarer å komme forbi hvor man skal følge etter ei dame utenfor en stadion.

GTA SanAndreas slår derimot Driv3r på alle punkter. Det beste og mest gjenomførte spillet ever for min del uansett sjanger.

Der du skal følge etter ei dame i en hvit cabriolet? Så du starter oppdraget med å snu 180 grader og satse liv og remmer på å holde følge?

Ihvertfall "umulig" å klare det... har slitt med det leeenge... :mad:

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der du skal følge etter ei dame i en hvit cabriolet? Så du starter oppdraget med å snu 180 grader og satse liv og remmer på å holde følge?

Ihvertfall "umulig" å klare det... har slitt med det leeenge... :mad:

Jupp, gadd ikke noe mer da. Men frem til det brettet var jo spillet fornøyelig.

Tenkte å jukse meg forbi der en dag da jeg endelig rundet GTA SA her om dagen.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider