Gå til innhold

Frontsett

Ranger emnet

saes

Anbefalte innlegg

Heisann.

Nå har det seg sånn at jeg driver på å oppgraderer frontsettet mitt, det som kommer til å stå foran nå er :

2 stk pioneer ODR diskanter

2 stk Auditop 5.25" mellomtoner

Jeg synes ikke mellomtonene holder nivået til diskantene, var derfor tenkt å bytte disse ut, men har ikke peiling med hva.

Noen som har noen tips om mellomtoner som spiller HØYT, RENT og ikke koster skjorta ( og buksa )

Tips mottaes med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt tips er focal 130KP elementene.. de har både godt trøkk og god lyd..

Ellers så er det mulig du er ute etter ENDA råere/kraftigere saker.. og da vil jeg anbefale 5W2 elementene (midbassene fra Utopia Be nr 5)

2 stk 130KP kommer nok på rundt 1300 kr tenker jeg..

2 stk 5W2 blir vel rundt 3500 kr ellernoe slikt..

Et par "lure hoder" har sagt at det er mer bass i 130KP enn 5W2 faktisk.. men 5W2 er vel et bedre element uansett.. og ser BRA UT!

Men nå kommer vel en bråte med folk og kaller disse gammeldagse og oppbrukte... (som vanlig)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er vel noe med det å ha noe ikke alle andre har.. DEN kan jeg forstå.. :)

Er vel hovedargumentet MOT å kjøpe seg VW Passat det.. :) Folk VET at det er bra greier, men de møter seg selv i nesten hver eneste sving.. :)

Men nå er vel ikke 5W2 (midbassene fra Utopia Be nr 5 ja..) akkurat noe ALLE ANDRE har da.. selv om det er Focal.

Men det er ALLTID lurt å prate med de virkelig kan dette, og i tilfellet her (ODR) så var vel det autod ja! :) Blir nok konge!

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare SÅ lyst på komplett ODR-frontsett! :)

En vakker dag. Når jeg bruker mindre penger på bilen enn anlegget! :D

Hehe.

du får hoste opp 30 store lapper da,så har du odr frontsett,men mangler fremdeles subber! tror du det er verd pengene?

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider