dk2 Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Hepp, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder... altfor lite aktivitet her ;) Noen som kjenner til hvilken front dette er? Siter //dk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk2 Skrevet Mai 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Fronten igjen... Siter //dk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk2 Skrevet Mai 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Originale baklykter... Siter //dk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk2 Skrevet Mai 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Og.. en av de få bilene jeg ville valgt over MR2'n hvis lommeboka hadde tillatt det.... :D Synd forumet ikke har Honda/Acura NSX på listen... :/ Siter //dk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk2 Skrevet Mai 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Selv om MR2 absolutt har sin sjarm... kiddie Siter //dk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 skal få tak i en mr2 til slutten av sommeren eller høsten hvis alt klaffer a det som skal klaffe... fet bil. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2turbo Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Den øverste fronten er en modifisert orginal front, med en modifisert greddy eller kaminari front, er ikke helt sikker der... Siter Markus MR2turbo "Kamelonen" bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Originally posted by MR2turbo Den øverste fronten er en modifisert orginal front, med en modifisert greddy eller kaminari front, er ikke helt sikker der... hei du! var det du jeg snakka med på utfor shelln på våler? jeg med audi med merker på ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2turbo Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Originally posted by marius hei du! var det du jeg snakka med på utfor shelln på våler? jeg med audi med merker på ;) Jepp! :) Måtte jo stikke innom å sjekke ut forumet deres... Siter Markus MR2turbo "Kamelonen" bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Originally posted by MR2turbo Jepp! :) Måtte jo stikke innom å sjekke ut forumet deres... jess! Flotte greier ;) kommer vel til å møtes flere ganger i fremtiden..:!!! Se opp for bilforumet.net track days ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2turbo Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Skal dere ha banedager? Det er bare litt synd at jeg må kjøre en dag for å i det heletatt komme til nærmeste bane :( Det burde vært bygget et motorsport-anlegg her i Rogaland og, sånn at vi slapp å reise så langt...det er under planlegging, så om noen år håper jeg at det finns... Siter Markus MR2turbo "Kamelonen" bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg