Gå til innhold

Dørtrekk i Neon

Ranger emnet

Glennca

Anbefalte innlegg

Hey

Noen som har peiling på hvordan jeg skal få av dørtrekket foran i en '95 Chrysler Neon? Og hvis noen tenker på å sende meg videre til Neonforumet (ikke det på denne siden), så funker det dårlig da de ikke godtar en gratis mailadresse for å registrere :P

Pliiiiiiiiiiiiiis hjelp! Jeg MÅ bytte den fuuuorbanna høyttaleren som ikke virker :aug:

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare å begynne nederst i et hjørne og snike inn in skrutrekker el no, og vippe ut og dra som faen! sitter bare me sånne plugger, men må også fjerne en skrue i der håndtaket sitter, og der man kan holde i døra på en måte og du må få av de bryterne til el heisen til vinduene hvis du har el heis... i tillegg så sitter dør trekket akkurat i kanten av vinduet så er bare å vippe den av der.. har gjort det mange ganger på min 97.mod neon, og funnet ut at rå makt og power kommer man ganske langt me!!!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, thank you very much =D

men må også fjerne en skrue i der håndtaket sitter, og der man kan holde i døra på en måte

Mener du den torxen som sitter inni dørhåndtaket og den skruen som går fremover fra "holdepunktet" i døra?

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du den torxen som sitter inni dørhåndtaket og den skruen som går fremover fra "holdepunktet" i døra?

ja er vel de jeg tenkte på.. og hvis du klarer så burde du prøve å få på den plastikken igjen, som er mellom døra og dør trekket.. tror det hinder fukt osv fra å komme inn i døra osv

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

Noen som har peiling på hvordan jeg skal få av dørtrekket foran i en '95 Chrysler Neon? Og hvis noen tenker på å sende meg videre til Neonforumet (ikke det på denne siden), så funker det dårlig da de ikke godtar en gratis mailadresse for å registrere :P

Pliiiiiiiiiiiiiis hjelp! Jeg MÅ bytte den fuuuorbanna høyttaleren som ikke virker :aug:

hehe, en skrue, å røsk det av. kommer an på fargen på bilen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...