Glennca Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hey Noen som har peiling på hvordan jeg skal få av dørtrekket foran i en '95 Chrysler Neon? Og hvis noen tenker på å sende meg videre til Neonforumet (ikke det på denne siden), så funker det dårlig da de ikke godtar en gratis mailadresse for å registrere :P Pliiiiiiiiiiiiiis hjelp! Jeg MÅ bytte den fuuuorbanna høyttaleren som ikke virker :aug: Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 er bare å begynne nederst i et hjørne og snike inn in skrutrekker el no, og vippe ut og dra som faen! sitter bare me sånne plugger, men må også fjerne en skrue i der håndtaket sitter, og der man kan holde i døra på en måte og du må få av de bryterne til el heisen til vinduene hvis du har el heis... i tillegg så sitter dør trekket akkurat i kanten av vinduet så er bare å vippe den av der.. har gjort det mange ganger på min 97.mod neon, og funnet ut at rå makt og power kommer man ganske langt me!!! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 og hvis du har manual heis på dørene må du presse inn "plata" og vippe ut en splint bak. formet som en u. sitter vel også no skum gummi rundt sveiva fra baksiden og noe plast.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Thank you, thank you very much =D men må også fjerne en skrue i der håndtaket sitter, og der man kan holde i døra på en måte Mener du den torxen som sitter inni dørhåndtaket og den skruen som går fremover fra "holdepunktet" i døra? Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Mener du den torxen som sitter inni dørhåndtaket og den skruen som går fremover fra "holdepunktet" i døra? ja er vel de jeg tenkte på.. og hvis du klarer så burde du prøve å få på den plastikken igjen, som er mellom døra og dør trekket.. tror det hinder fukt osv fra å komme inn i døra osv Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabokken Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hey Noen som har peiling på hvordan jeg skal få av dørtrekket foran i en '95 Chrysler Neon? Og hvis noen tenker på å sende meg videre til Neonforumet (ikke det på denne siden), så funker det dårlig da de ikke godtar en gratis mailadresse for å registrere :P Pliiiiiiiiiiiiiis hjelp! Jeg MÅ bytte den fuuuorbanna høyttaleren som ikke virker :aug: hehe, en skrue, å røsk det av. kommer an på fargen på bilen da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hehe, en skrue, å røsk det av. kommer an på fargen på bilen da.. Fargen? :confused: Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabokken Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Fargen? :confused: Bare kødda..... cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Bare kødda..... cheers sånne som deg fåreslår jeg ikke har noe på et forum som dette å gjøre, Ban? :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg