SunIx^ Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hei. Sitter og planlegger litt annlegget som skal inn i audi1 så lurte jeg på om noen har noen bilder/ideer om hvordan jeg kan bygge det baki. Gjerne med glassfiber plexi osvosv. Det som skal inn er -monoblokk, 4 kanaler. 2x10" subber, kondis. Om det ikke blir mye plass igjen til rema posen gjør det ikke noe :p Mvh SunIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hei. Sitter og planlegger litt annlegget som skal inn i audi1 så lurte jeg på om noen har noen bilder/ideer om hvordan jeg kan bygge det baki. Gjerne med glassfiber plexi osvosv. Det som skal inn er -monoblokk, 4 kanaler. 2x10" subber, kondis. Om det ikke blir mye plass igjen til rema posen gjør det ikke noe :p Mvh SunIx^ Jeg kan poste noen bilder av bilen til Jan Roger i morra, det er vel absolutt noe av det peneste bagasjerom jeg har sett. Cleant og nice, ikke for mye bling, bling:) Han har 2x10" spillende inn i seteryggen og forsterkerne i motorisert rack i gulvet, kondiser og fordelingsblokker bak glass i sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg kan poste noen bilder av bilen til Jan Roger i morra, det er vel absolutt noe av det peneste bagasjerom jeg har sett. Cleant og nice, ikke for mye bling, bling:) Han har 2x10" spillende inn i seteryggen og forsterkerne i motorisert rack i gulvet, kondiser og fordelingsblokker bak glass i sidene. Gjør gjerne det :) Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Bump. Ingen som har bilder av intalasjoner i a4? Trenger ikke bare vere i bak....trenger ideer til dører, hattehylle osv og ^^ Mvh SUnIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Sorry, har glemt det. Skal se om ikke jeg husker det når jeg er på kontoret i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Sorry, har glemt det. Skal se om ikke jeg husker det når jeg er på kontoret i morgen:) hehe, no worries elns :p Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Noen som har glømt noe ? :bump hehe, venter i spenning ^^ Mvh SunIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 pååååål??? :deng hehe! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Her kommer endelig litt bilder av Audi A4 bagasjen. Sorry for at det tok litt til, vært litt opptatt med å lakkere bil og annet mekk i det siste:) Håper det er tilfredstillende og kan gi noen ideer til å bygge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Sorry OT, men penaste a4`en jeg har sett hvertfall:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ser man på det nederste bildet så ser man at mang en person har syntes at bilen/lyden har vært ganske bra.... :) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 en gang i fremtiden, når jeg får meg jobb, da skal det stå en slik en utafor min RX8 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er subbene festa i seteryggen eller noe sånt? Så nesten sånn ut.. Utrolig fin iallefall :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er subbene festa i seteryggen eller noe sånt? Så nesten sånn ut.. Utrolig fin iallefall :) Det er sveiset kasse i tykke stålplater som står boltet fast bak seteryggen. Bassen spiller inn i seteryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det er sveiset kasse i tykke stålplater som står boltet fast bak seteryggen. Bassen spiller inn i seteryggen. :eek: Tungt?? Neida... Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg