golfnos Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 :eek: Tungt?? Neida... sikkert, men RÅTT!!! hvor i verden holder denne til?? snakk om ideer nå ja. steike! :mat bake sammen noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 sikkert, men RÅTT!!! hvor i verden holder denne til?? snakk om ideer nå ja. steike! :mat bake sammen noe ;) I de dype skoger på Hamar finner man vel denne bilen. Den blir å se på de fleste EMMA konkurranser til neste år og da i ennå mer gjennomført og forbedret utgave:D Er jo noen skrytepaver her inne som skal få noe å bryne seg på da tenker jeg (til den som ikke skjønte det, det var humoristisk ment) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Bilder av frontsett montering i a4'n pål...? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 I de dype skoger på Hamar finner man vel denne bilen. Den blir å se på de fleste EMMA konkurranser til neste år og da i ennå mer gjennomført og forbedret utgave:D Er jo noen skrytepaver her inne som skal få noe å bryne seg på da tenker jeg (til den som ikke skjønte det, det var humoristisk ment) blir vond å slå den bilen neste år ja! det var han vel egentlig i år å da.... Devil Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Bilder av frontsett montering i a4'n pål...? :) Frontsettet er ikke min avdeling, så det har jeg ikke noen bilder av:D Men det har sikkert Anders. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 dårlig med bilder:( kan se om jeg kan lure han hit en dag å ta noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 dårlig med bilder:( kan se om jeg kan lure han hit en dag å ta noen. Prøv på det du ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Dette var en lekker og stilren innstallasjon. Fin måte å få vist frem produktene dine på Pål. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg