Islanwind Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Noen som kan forklare hvordan jeg får av vindussveiva? UTEN å knekke noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 ja, det er en sånn clips bakom som du må få av... kan forklare deg det på msn ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hvordan får eg av clipsen? Tok av trekket framme for ei uke sida.. da bare dro jeg av sveiva.. til den knakk litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 du må ta et skruhjern eller noe sånt å pirke den av... jeg brukte en fiskekrok faktisk :D Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg bøyde sveiven framover helt til jeg såvidt kunne se den metall-hesteskoliknende clipsen og vippet den ut med en tynn skrutrekker.. Var ikke noe problem etter jeg fant ut at det gikk an å gjøre det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Okey.. Skal se på saken.. Takkar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg har laget meg en hake av en binders. Den er tar av splinten kjempelett. Er bare å stikke den inn i "gal" ende av sveiven og huke den på plass for å dra ut "hesteskosplinten". :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 få tak i en ELKO kniv av en elektriker og bøy denne på tuppen og fang hesteskoen med denne og bare dra rett opp så eg den av... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg fant meg bare en tang med en bøy på, så vippa jeg de enkelt ut. Har fremdeles litt problemer med å få sota venstre bakrute, får rett og slett ikke ut ruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg