Gå til innhold

forsikring corrado g60?

Ranger emnet

mEhE

Anbefalte innlegg

ringte gjensidige i dag,fikk alternativ 1.8, 2.0 og vr6, da forsikres den som 1.8?

er kun g60 som er 1.8?

litt ot: men unødvendig med ny tråd:

for jeg en bra\ corrado til en ca 45k? forstår at g-lader er det svakeste punkt,så den må vel nesten være overhalt ved kjøp? er det mye irreterene små feil på bilen? må jeg nesten skru mer en jeg kan kjøre? for de som har corrado, hvordan er erfaringer med bilene?noe forskjell på modell?finnes det corrado fra 95mod og oppover?

har hatt en calibra Å kommer ALDRI til å ha det igjen,var så dritt lei av å skru på bilen..var altid minst en feil..når den ble rette kom 2 nye:-)

har også hatt 2stk 325 e30 som jeg var veldig fornøyd med, å det er tross alt gamle biler også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på å tolle inn Corrado "delebilen" som jeg har! Så ringte Vesta for å høre om forsikring, de sa at bilen egentlig var uønsket hos dem! Måtte "søke" for å få forsikret den men trodde nok det skulle gå siden det var en så gammel bil! Fikk en pris på ca 6.500,- , delkasko 20.000 km og 75% bonus...

- 90 VW Taro(hilux) 2wd

- 77 VW Polo I

- 55 VW 1200 - Primer

- 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

For å si det sånn, om du får en pris du ikke liker så legg på og ring igen om et par timers tid. Ofte får du forskjellige priser etter hvilken kundebehandler du snakker med. Ring tidlig på morgenen da de ikke er så sure. (det hjelper faktisk)

Når jeg skulle si opp forsikringen på min gamle corrado G60 fikk de bakoversveis på forsikringselskapet:)

3500 - Full kasko, den stod på meg som den gangen var 19 år. Hadde til og med fått 75% ++ bonus:) :cab

De tok det på sin kappe da, men de gjør ofte feil. Dette var gjensidige.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På modern, 49 år, med meg som bruker under 23 år, 70 % bonus, egen garasje, ikke kjøring til jobb, alarm, ekstra dekning for felgene, full kasko, 12000 km, 14 500,- i mnd gjennom Terra. Bor i Lillestrøm, noen andre derfra som kan komme med svar?

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På modern, 49 år, med meg som bruker under 23 år, 70 % bonus, egen garasje, ikke kjøring til jobb, alarm, ekstra dekning for felgene, full kasko, 12000 km, 14 500,- i mnd gjennom Terra. Bor i Lillestrøm, noen andre derfra som kan komme med svar?

14.500,- pr mnd ??

174.000,- pr år ?

DET kaller jeg dyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider