Gå til innhold

Strøm-guide til bilstereo!

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei!

Siden det hersker en viss grad av ekstrem vranglære i forbindelse med strøm; kabling og kondensatorer, samt deres bruk og nytteverdi i bilstereo, vil jeg nå forsøke å oppklare etter beste evne.

Mvh

Jan Rune

Som mener at kunnskap er til for å deles!

(unntatt i krig, kjærlighet og dB-drag! :D)

trenger ikke lete, er nok å lese igjennom en gang.. han sier selv at det er for å rette på meg .. derfor så skal han få svar på tiltale ...

til dere andre, jeg bryr meg ikke ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Jan Rune har gjort enkelte små feil i sitt ellers så vellskrevne innlegg så forstår de aller fleste hva det er han vil frem til.

du derimot slenger ut en masse påstander som du ikke vil redgjøre for.

med fare for å gjenta meg selv: legg frem noen beviser på påstandene dine og jeg skal bøye meg i støvet og erkjenne at jeg har feil.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst soocool HOLD KJEFT! Det han skrev var en lettfattelig guide/forklaring

til folk som ikke kan alt for mye. ikke kom her og lek kjekkas og rett på uvesentlige

ting og påstå du kan bedre når du ikke kan bevise det engang.

jeg kan koble opp og justere et komplett anlegg på under 15min

bevise det? neeeei. ikke nå. samme nivå som dine skrøner. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT!

det her blir nok en moro natt :D ett par vitser på lur? ;)

Denne tråden som startet som en bra "veiledning" til nybegynner, har jo bare utartet seg i masse barnsligheter fra soocool, som faen ikke er kul i det hele tatt..

Det er jo kun for å spre kvalme, kaller ikke det der å hjelpe til med å rette på feil, er bare å være spydig det der..

Moderatorer? violin

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT!

det her blir nok en moro natt :D ett par vitser på lur? ;)

Vits??? hehe neida, bare denne "sanne" historien :

En lekker blond kvinne vinker til mannen, som synes han har sett henne før.

-Kjenner jeg deg? spør han, og får svaret: -Hvis jeg ikke tar helt feil, så er du far til et av mine barn. Han tenker på den eneste gang han har vært utro, og sier: -Shit, du er den stripperen jeg pulte på biljardbordet på utdrikkingslaget mitt, mens kompisene så på, og din venninne piska meg med våt selleri og putta en agurk oppi ræva på meg!! Blondinen svarer: -Nei, jeg er din sønns klasseforstander!

ps: det er ikke småfeil det jeg retter på!!! det er grunnleggende fakta som MÅ være sagt/skrevet korrekt!!! spesiellt om du forsøker å belære noen ...

når skal noen tørre å si: jøss du har jo rett !! (vi hater jo feil egentlig)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden som startet som en bra "veiledning" til nybegynner, har jo bare utartet seg i masse barnsligheter fra soocool, som faen ikke er kul i det hele tatt..

Det er jo kun for å spre kvalme, kaller ikke det der å hjelpe til med å rette på feil, er bare å være spydig det der..

Moderatorer? violin

Jeg prøver å få tak i moderator.. og skal ikke bare få sletta posterr/låst tråden nei.. må jo gjøre noe med problemet her..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flasher

hvis jeg ikke missforstod deg så mente du "hold kjeft, ikke fuck opp tråden", og jeg må i allefall få lov å be om unnskyldning! bare en liten uskyldig morsomhet fra min side. personlig setter jeg stor pris på slike veiledninger! Liker veiledninger som ligger på nivåer som jeg også kan skjønne! All respekt til trådstarter!

Kanskje like greit å close denne, så det får bli en veildning og ikke en diskusjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få tak i moderator.. og skal ikke bare få sletta posterr/låst tråden nei.. må jo gjøre noe med problemet her..

Bra, blir irritert bare av å lese det her.. hehe

Greit å rette på fakta, men sånne typer fortjener jo en smekk

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår