-cardudde- Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hey! :) Har gått lei av min desktop nå for tida. Så jeg tenkte jeg kunne spørre dere på forumet om dere hadde noen fete wallpapers(helst i 1024x768 eller høyere) av VAG biler med tyskerstuk og japser som har driftestilen. Får de som vil flame meg med: "bruk google", det har jeg allerede prøvd, men jeg vet ikke helt hva jeg skal søke på. Håper dere gidder å poste ut noen fete wallpapers!:) Hvis dere har noen andre bil wallpapers, så kan dere godt poste de ut her:) Takk på forhånd! :) Ha en fin kveld! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Og til slutt min egen favoritt, den jeg selv bruker som wallpaper: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 viper, hva med det du tok bilde av to bmw'er som drifter? var jo ganske rå bilde det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hva er det her for en bil ? Er det ikke 4dører på den, skyline 4dørs ?? Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 skyline 4dørs ja.....mener den er med RWD og(?) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Ken Nomura sin skyline er vel den over. rwd. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ja det er en skyline ER34. det er ikke en GT-R. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tusen takk for alle bidragene:D Det er bare å komme med fler vett :P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 det er en er34 ja. er sånn som blitz bruker til drift bil, uten vinge:( det er synn, ser rart ut uten. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 det er en er34 ja. er sånn som blitz bruker til drift bil, uten vinge:( det er synn, ser rart ut uten. ER34 GT-T ja, med RB25DET. Faktisk er det ikke Ken Nomura sin driftebil, det er hans privatbil!:D Men er veldig lik driftebilen ja.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Slenger inn noen til:) Top-Secret supraen til karene på Japan-Auto 3S-GTE :D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg