sveigamekkar Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg skal montere en c20ne maskin i min manta b 1800 og en femmtrinns kasse fra omega. er det slik da et jeg kan bruke manta gsi mellomaksling med små tilpasninger i endene? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hola Espen!:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg skal montere en c20ne maskin i min manta b 1800 og en femmtrinns kasse fra omega.er det slik da et jeg kan bruke manta gsi mellomaksling med små tilpasninger i endene? nei. det er det ikke :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Interressert i å selge 1800 motoren m/kasse for blodpris?? Evt bytte i 2,2i + 5 tr girkasse fra omega i nydelig stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 nei. det er det ikke :D Hva er det man skal bruke da? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hva er det man skal bruke da? bakre halvdel fra en 4-trinns Manta/Ascona aksel (5-trinns akslen selger du!) og fremre del fra omega akslen. så må det kappes og sveises sammen. Gjerne nogelunde rett. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 bakre halvdel fra en 4-trinns Manta/Ascona aksel (5-trinns akslen selger du!) og fremre del fra omega akslen.så må det kappes og sveises sammen. Gjerne nogelunde rett. Hehe, gjerne nogelunde rett ja.. Er vel best å få noen til å avbalansere den etterpå da, ellers kan det vel fort bli livat under der.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Blomdal (som i Blomdal Opelhugg) leverer visst ferdig kappet og sveiste mellomaksler til ditt formål for rundt 1000kr har jeg hørt. Vær obs på at Omega sedan og carvan ikke alltid har lik flens på girkassa, så det kan lønne seg og oppgi fra hvilken type din kasse stammer fra om du f.eks skal bestille hos han. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg