Pana Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Tror jeg trenger litt hjelp her. Er enda i tenkefasen, men er godt å være forberedt før man river, eller hur?:) Saken er at fattern kjører Saab 9-5, og når man åpner dørene så slår kupèlysene seg på + noen lys over pedaler og samme plass passasjeren sitter. Jeg har tenkt å lage noe ala samme løsning på min Volvo 765. I min bil når jeg åpner dørene, så dimmes lysene av etter noen sekunder når dørene er lukket. Kan jeg koble dette opp på samme dimmer som kupèlysene, eller blir dette krasj? Noen som har gjort noe ala samme opplegget før med eller uten dimmer? :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg laget "innstegsbelysning" under dørene på 960ien min ved å koble meg på markeringslyset i dørkarmen. Brukte lampene som står oppe i pedalhuset på V40 som jeg freste inn under dørene. Du kan jo koble deg på dørbryteren og kjøpe en lysforsinker på f.eks CdCardic om du vil ha dimming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg laget "innstegsbelysning" under dørene på 960ien min ved å koble meg på markeringslyset i dørkarmen. Brukte lampene som står oppe i pedalhuset på V40 som jeg freste inn under dørene. Du kan jo koble deg på dørbryteren og kjøpe en lysforsinker på f.eks CdCardic om du vil ha dimming. Takk! tenkte på å hente fra dørbelysningen som en måte ja :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg