Gå til innhold

For mye 'KAN DU MODDE BILEN MIN?' tråder for tiden?

Ranger emnet

Raphaug

Anbefalte innlegg

Går innpå forumet her for å se om det har kommet noen kule modder.. Det eneste som er blitt postet de siste dagene er fra folk som slenger inn utydlige dårlige bilder av den svette bilen sin og ber dere slå dere løs med litt senking, felger, styling osv.

Er PISS lei det for tiden, kan ikke disse modde bilene sine selv? Ok, mange kan sikkert ikke å modde i ps.. Men hvorfor kan ikke da bilforumet utvide forumseksjonen litt? Feks. å ha et showroom hvor modder blir lagt ut, og et noob forum hvor de angitte kan mase om bilmodding?

Mvh

En litt oppgitt Raphaug :confused:

Audi 80 1.8S 90'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å slenge dette som et spørsmål til en moderator? Og hvis det går gjennom, kan man lage en sticky med no sånt som "Sleng alle spørsmål om kan du gjøre ditt og datt på bilen min inn under det nye underforumet"

ehh... hvis noen skjønte noe av det... =P altfor tidlig å forklare ting nå... :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg mest inne på dette forumet, og lang ifra en PS guru heller. Men må si meg enig med Raphaug i denne posten, det ligger sticky poster som omhandler "howto do this", og "howto do that"..... å PS kan man hente som en 30 dagers prøve versjon.

Så med dette sagt så bør man klare (jeg klarte det jo) å modde nye felger på sin egen bil uten å mase for mye på de flinke her :D

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider