Gå til innhold

240 "R" By M.Ø.Racing

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

Legger inn noen bilder av sånn bilen står nå, uten plastikk,

fysj hehe

gleder meg til å bli ferdig med delene å få det igjen fra lakkering,

bilen skal leveres på lakk i bynelsen av mars får noe garantigreier på framskjermene,

DSC00743.jpg

DSC00745.jpg

DSC00750.jpg

Se her ja! Nå begynner det å ligne på noe etterhvert:D

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Må ærlig innrømme at eg liker bilen din bedre og bedre med tiden.. Kan ha noe med noen feite bilder du har tatt av den ;) Kjøpte Bilsport pga den og, har ikkje kjøpt det siden eg dimmet i fjor.. Har et forslag til bilen, om eg tør: Det du har gjort der skiltet skal være bak, burde du gjort om igjen.. Syns det ser så utrolig halvgjort ut på en ellers gjennomført bil! Ser jo ut som om "clean" er målet, burde fått platen helt ut i kant med bagasjelokket og lyktene, eller latt den være som den var.. Syns eg, då..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk:)

ble penest å ha plate der den er, hadde je satt den lengre ut hadde allt blitt rart å ingenting hadde passet,

hadde bare blitt rart. men var det som var meninga først.

ble liksom sen får rett ut bak. så derfor sitter den en cm lengre inn

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...