Gå til innhold

240 "R" By M.Ø.Racing

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

• Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke sikker på merke hehe men nå har jeg hvite innstrumenter alle steder, så skal kjøpe det der oxo men har bare svarte til de under hanskerommet enda, volt,amperee,turbotrykk,oljevarme,økomåler. det er equs, dritt målere har jeg hørt hehe men skal skifte ut alle med hvite så fort som mulig:)

mest til pynt blir får jeg liker mye innstumenter å lys hehe

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn`: Tusen takk, syns det er litt artig å ikke ha likt som alle andre ja:):) blir mere detalier i løpet av vinteren, kommer med flere bilder:)

PS: ser kjempe fin ut bil din oxo

er sykt hvor mye detaljer teller med når man bygger bil for show og fremvisning.Hver minste detalje teller.Og det ser ut som du er flink med å holde på også,så tror dette blir en ennå mer gjennomført bil etter vinteren :) husk å kom med bilder ja.er gøy å se på andres prosjekter.Extra + når det er Volvo i tillegg :) hehe.Lykke til videre cheers

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut masse bilder hjennom vintern,

Første planer er

-Felle inn riller i framfangeren av audi RS4

-sote frontruta

-små merker på kanalskjørta

-innstrumentgreien je driv med nå

-lakke felgene litt mørkere

-lakke allt i motor rom i sølv med blå perlemor, samme med innteriøret, dette skal han som lakkerrte bil lakkere

-bygge nytt stereoanlegg

-sette inn stor scania intercooler i fronfangeren

-lage lyktesenkere under framlampene

-lage lyktesenkere over baklampene

-Sette i XENON

+++ bilder kommer når jeg får begynt:)

som du sier så teller detalier veldig mye:)

artig at du vil følge med på tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort om noe på OMP stagget nei,

Tusen takk får hyggelig komentar,

Ble foresten stoppet av selveste POLITI i dag, huff hehe de sa jeg måtte fjerne sotinga på siderutene mine å vise bilen, pluss at jeg måtte fjerne stripa i ruta,

Flaks tenkte jeg, at jeg har flere sideruter liggende, betale tross allt 5000kr får å sote rutene med blå ripfri solfilm hehe å stripa i frontvindu skulle bort likevel, har jo bestilt soting av hele frontruta hehehe

Flaks hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort om noe på OMP stagget nei,

Tusen takk får hyggelig komentar,

Ble foresten stoppet av selveste POLITI i dag, huff hehe de sa jeg måtte fjerne sotinga på siderutene mine å vise bilen, pluss at jeg måtte fjerne stripa i ruta,

Flaks tenkte jeg, at jeg har flere sideruter liggende, betale tross allt 5000kr får å sote rutene med blå ripfri solfilm hehe å stripa i frontvindu skulle bort likevel, har jo bestilt soting av hele frontruta hehehe

Flaks hehe

hahahaha *ler* det der var jo nesten en bonus i forhold til andre jeg kjenner som har blitt stoppet...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

hehe ja, var ikke mye, itte gidd je å vise den hæll hehe satse på itte å høre mer hehe

ellers har je fått tak i to lyseblå dører, så bare kaster over dører å viser den hehe

bare får å provisere biltilsynet enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv stoppet av en dum dott av ei politi dame. Satt i tlf (uten handsfree) uten belte og med film surrende i dashen ;)

Bilen har også film på vinduene.

Beklaget pent for tlf. Det gikk bra.

Hun lurte på om jeg så film da jeg kjørte. Nei sa jeg, den er koblet til brekket så må ha på brekket for at den skal fungere (bare piss)

Da hun lurte på sotingen så sa jeg dette var noe som kom med bilen da jeg kjøpte den. Ja er der originalt så sier ikke vi noe på det men den stripa i frontruta må bort sa hun. Noe som faktisk er orginalt i ruta ;)

Hun skulle begynne å skrape den bort da jeg sa det også var orginalt.

Kjør forsiktig var alt jeg fikk ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må prøve å lure dem litt.

sa jeg ikke hadde film på framrutene mine jeg oxo, helt til jeg måtte sveive dem opp igjen, hehe

stripa i frontruta syns hun var litt stor, så den måtte jeg rive å vise bil. gjør ingenting sa jeg, skal sote hele ruta i vinter likevel hehe da ble a rar i trynet hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv stoppet av en dum dott av ei politi dame. Satt i tlf (uten handsfree) uten belte og med film surrende i dashen ;)

Bilen har også film på vinduene.

Beklaget pent for tlf. Det gikk bra.

Hun lurte på om jeg så film da jeg kjørte. Nei sa jeg, den er koblet til brekket så må ha på brekket for at den skal fungere (bare piss)

Da hun lurte på sotingen så sa jeg dette var noe som kom med bilen da jeg kjøpte den. Ja er der originalt så sier ikke vi noe på det men den stripa i frontruta må bort sa hun. Noe som faktisk er orginalt i ruta ;)

Hun skulle begynne å skrape den bort da jeg sa det også var orginalt.

Kjør forsiktig var alt jeg fikk ;)

hahahahaha, *latterkrampe* du er fin du :D hehe

brekket på skjermen i dash'en da, hahahaha. er utrolig hvor lite sånne folk veit ass.. kan jo lure dem trill rundt :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider