Gå til innhold

240 "R" By M.Ø.Racing

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

E-K Racing: er en som jeg kjenner som hjelper meg, når vi delte frontfangeren bare skjærte vi den av på midten, tok ut ca 8-10cm. så satte delene inntil hverandre, så støpte vi på utvendig med glassfiber å fiberduk, så tok vi av fangeren igjenn, støpte på masse bak. ble holdbart å fint:)

skal legge ut bilder når vi byner å felle in RS riller i frontfangeren, når vi skal skjøte på kanalskjørtene å bygge om\bygge sammen bakfangeren med passat rs fanger:)

HPfreak: hehe går bra vettu:)

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir helt på gråten jeg nå så innmari artig å se at noen bygger två fyra noll på ordentlig vis... måtte selge min kjære 240 glt for 2 år siden den hadde jeg over 2000 arbeidstimer i mangla bare motor ellers var alt nytt og bra... hmm familieforøkelse resulterte i en 91 mod 520i bayer og senere (for ca 1 md siden ) kjøpte jeg en 525tds touring da 520en min passerte 300000 .da tenkte jeg følgende selge 520 og kjøpe 240 att ... ikke dumt jeg har da endelig gått til anskaffelse av en 83 mod 244gl 2,1 skal hente den i romjula ... denne bilen skal bli en kopi av den jeg hadde ... har fått tak i original bross kit for 5 k det har jeg sagt jeg skal ha ... skal inn med ft turbo fra 740 hmm mye ombygging tror folk neida har gjort det en gang før ... skal legge inn tråd på bilen så snart jeg får henta den

p.s gamlebilen ble vraka etter 10 dager.... mvh utflytta brumunddøl

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha instrumenter så hør med racingpower...

Han skaffer autometer billig, tar døm rett fra statene.. Men han er treig og jeg har ikke fått tak i stølle kællen på ei stund. Lå på rundt 4-600kr pr stk. Det er ikke gæli..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, det skjer ikke..

om det kommer jallakommentarer, trykker du på rapporter knappen.

får de nok rapporteringer på seg, regner jeg med de blir slettet elns.

forøvrig tror jeg din volvo er en av de som folk som ikek liker volvo, vil like.

Du har jo custom design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha instrumenter så hør med racingpower...

Han skaffer autometer billig, tar døm rett fra statene.. Men han er treig og jeg har ikke fått tak i stølle kællen på ei stund. Lå på rundt 4-600kr pr stk. Det er ikke gæli..

petter skaffer jo det meste.. og til en svært god pris :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter skaffer jo det meste.. og til en svært god pris

Ja, han skaffer mye bra og er heller ikke gæærn på priser..

Men mye rot a gett... Ringte opp for at han skulle bestille instrumenter til meg. "Det skal jeg ordne, ringer deg om 10 min med priser"

Gikk en time. Jeg ringte opp igjen, ikke noe svar..

Ringte etter ett par dager, han svarte, men hadde ikke tid.. Skulle ringe igjen i mårra for da skulle han være tilgjengelig og ha prisene foran seg..

Jeg ringte, "nei du.. jeg er i hønefoss, ring en annen gang"..

Litt mye surr for noen stakkars instrumenter...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider