megabillig Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Oki, men jeg har kjøpt allerede, derfor jeg lurte på om du kunne legge inn europeisk radio på min og hva du skulle ha for det?Så du kjøper fra USA du også? Er den Region free den du selger? Kun de som handler fra oss får radio. Switche om dvd sone er ganske sikkert mulig, problemet er tid å avse på et slikt prosjekt. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Så hvis jeg kjøper fra deg så får jeg RDS og Region fri dvd spiller? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Så hvis jeg kjøper fra deg så får jeg RDS og Region fri dvd spiller? Skal du ha RDS på Pioneer spillere må du handle i Norge. Sonefri dvd kan jeg ikke svare på før vi har tatt oss tid og sjekket skikkelig. Det blir opplyst på nettbutikken når den tid kommer. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 jeg har den samme...tror jeg hvertfall..men brukt den lite..har både den og en annen cd spiller jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ventopower, jeg kan sikkert kjøpe den amerikanske 5700DVD spillern av deg om du kan komme med en saklig pris og bestemme deg fort. Uvesentlig for meg hvem DVD sone spillern er og om radioen virker eller ikke. Men den må virke sammen med DEQ-P6600. Den europeiske 5700DVD er støttet, noen her som kan bekrefte at USA modellen også støtter DEQ-P6600 ? Finner forresten ingen lett Region Hack til spillern. men stusser litt over de andre specs'a, støtter ikke spillern SVCD ? avh-p5700dvd Støtter: CD-R, DVD-R, VCD, JPG, Mp3 og VMA. CDRW Støtter ikke: DVD-RW, SVCD, DIVX, XVID funker ikke DVD+R er ikke testa i guiden jeg ser på, men du kan kanskje fortelle meg om det funker eller ei. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg